چاپ کارت تبریک | چاپ کارت تبریک اختصاصی ، قیمت ، اندازه ، تولد ، عروسی ، متن

چاپ کارت تبریک

آنچه در این مقاله می‌خوانید
امتیاز کاربران: 4.8 از 5 - (5 رای)
چاپ کارت تبریک می تواند یکی از موثرترین روش هایی باشد که حس افراد را نسبت به یکدیگر بروز می دهد،برای چاپ انواع کارت تبریک از چاپخانه تهران فقط کافی است داخل تلگرام یا واتساپ به ما پیام دهید تا سفارش شما ثبت شود. چاپ کارت تبریک در مجموعه ما به صورت چاپ افست در تیراژ های بالا و چاپ دیجیتال در تیراژ های کم به طور تمام اختصاصی با طراحی اختصاصی شما انجام میشود. تبریک گفتن به افراد خانواده ، دوستان ، آشنایان ، عزیزان و همکاران می تواند به شکیل ترین شکل ممکن با چاپ کارت تبریک انجام گردد. کارت های تبریک اکثرا مناسبتی دارند و افراد به دلیل تشکر کردن از فردی دیگر نسبت به چاپ آن اقدام می کنند. کارت های تبریک انواع مختلفی دارند که هر کدام از لحاظ سایز و طرح با هم متفاوت هستند، در این مقاله به انواع آن ها می پردازیم و اطلاعاتی کامل به شما ارائه می دهیم. افرادی که برای کارت تبریک اقدام می کنند معمولا قصد دارند که اطرافیان خود را از فرا رسیدن روزی مطلع سازند ، این روز می تواند روز عید سعید پاک باشند و یا می تواند روزی ازدواج و تولد باشد. وقتی کسی کارت تبریکی را به شما می دهد به این منظور است که از رسیدن و فرا رسیدن آن روز اهمیت خاصی قائل است.

چاپ کارت دعوت فوری

چاپ کارت دعوت فوری به این صورت می باشد که شما با تماس گرفتن با مشاوران ما به راحتی نسبت به چاپ کارت خود اقدام می کنید. فوری بودن چاپ کارت دعوت به این دلیل است که از شما هزینه بیشتری دریافت می گردد و سرعت کار شما بیشتر می شود. به دلیل حجم خدمات زیاد شرکت ما امکان دارد مدت زمانی طولانی ای را در صف چاپ قرار بگیرید ، به همین منظور شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر کار خود را در صدر اولیت های تیم ما قرار دهید تا سریع تر محصول خود را تحویل بگیرید.

متن کارت تبریک

متن کارت تبریک نکته ای که از اهمیت بالایی در چاپ کارت تبریک اهمیت دارد متن روی آن است. اگر شما بهترین کارت تبریک را برای اطرافیان خود سفارش دهید ولی متنی قابل توجه و رسمی پیدا نکنید، ارزش کار شما از بین می رود. توجه داشته باشید که هر کارت تبریک متن بخصوص خود را دارد و متناسب با مکان و موضوعی که قرار است از آن به کار گرفته شود متن آن نیز متغییر است. تصور کنید که کارت تبریکی را برای خانواده خود می فرستید و آن ها را به مهمونی خودمانی دعوت می کنید. علاوه بر طراحی شیک و دلپسند و خانوادگی که در نظر می گیرید باید متنی را در خور خانواده خودتان نیز پیدا کنید. شما نمی توانید که این متن را برای تشکر از شرکتی بزرگ نیز بفرستید زیرا لحن بیان در هر گدام از کارت ها باید متفاوت باشد. معمولا متن هایی که در کارت تبریک مورد استفاده قرار می گیرند باید کوتاه و پر معنی باشند و در کمترین زمان ممکن با تعداد واژگان پایین ، مفهوم را به خواننده برساند. در این قسمت برخی از متن های برگزیده از موضوعات متنوع را برای شما گرد هم آورده ایم :
تا بودنت باران و نوری تُواَمان است، مهمانِ شعرم هر طرف رنگین کمان است… گل سرخ زیبای زندگی‌ام دوستت دارم. خیال روی تو در هر طریق همره ماست. آرزوی قلبی مان سعادت و سلامتی این فرشته ی کوچک و زیباست.
امیدواریم که متوجه شده باشید که تاثیر متن در چاپ کارت تبریک واقعا اهمیت دارد پس نباید از آن به سادگی گذر کرد. شما می توانید برای اینکه بهترین متن تبریک را برای کارت تبریک خود انتخاب کنید با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره شوید.

انواع کارت تبریک

انواع کارت تبریک همانطور که اشاره کردیم کارت های تبریک انواعی دارند و شما می توانید در ادامه با آن ها آشنا شوید.در نظر داشته باشید که برای چاپ هر یک از انواع زیر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.
تولد موضوعات عاشقانه و رمانتیک تبریک روز های خاص شاد مانند عید نوروز ، ولنتاین ، مهمانی برای موضوعات غمگین مانند فوت پدر و مادر و اموات کارت های فانتزی با موضوع تجارت و کسب و کار و….

نکات مهم چاپ کارت تبریک

توجه داشته باشید که چاپ کردن کارت های تبریک کار ساده ای نیست و نیازمند یک سری از تجارت خاص است. کارت های تبریک همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارند و هر کدام از این انواع طراحی به خصوص خود را دارا هستند. شرکت هایی که مسئولیت چاپ این نوع از کارت ها را به عهده می گیرند باید از متخصصانی در این زمینه استفاده کنند و بهترین کارت تبریک را برای مشتریان خود طراحی کنند. نکات مهم چاپ کارت تبریک در برخی از این کارت ها طراحی حرف اول را می زند ، یعنی اینکه داشتن رنگ و نقش های زیبا بسیار با اهمیت تر از متنی است که درون آن چاپ می شود. اما در برخی دیگر محتوای ارزش بالاتری نسبت به طراحی دارد و خریدار علاقه ای به طراحی و ظاهر شیک ندارد. تیم ما توانسته است در این سال ها به راحتی به این دو گروه از خریداران خدمات دهد و مشتریانی همیشه راضی داشته باشد. برای خرید هر نوع کارت تبریکی می توانید با ما تماس بگیرید و در سریع ترین حالت ممکن تحویل بگیرید.

چاپ کارت تبریک اختصاصی

ما در تهران پرینت به راحتی و در کمترین زمان ممکن برای چاپ کارت تبریک اختصاصی شما اقدام می کنیم. شما می توانید انواع طرح های دلخواه خود را به ما بفرستید و کارت تبریک خود را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که در چاپخانه ما می توانید کارت تبریک خود را به هر اندازه و طرحی سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. شما می توانید برای چاپ انواع کارت تبریک با ما تماس بگیرید ، در بخش به انواع آن اشاره می کنیم.

قیمت چاپ کارت تبریک

قیمت چاپ کارت تبریک به عوامل متعددی بستگی دارد ، در حالت قیمت چاپ این کارت متناسب با عواملی مانند سایز ، نوع کاغذ ، پیچیدگی طراحی آن و … بستگی دارد. هرچقدر که طراحی شما راحت تر باشد و کارت تبریک شما از اندازه کوچکی برخوردار باشد قیمت آن گرانتر و هرچقدر هم که کار دشوار تر بود هزینه بیشتر می شود. اما توجه داشته باشید که افرادی که در تهران زندگی می کنند می توانند از فروشگاه ما تخفیف ویژه ای دریافت کنند. به این صورت که شما با تماس با مشاوران ما می توانید برای کارت دعوت خود از تخفیف ویژه ای برخوردار باشید و آن را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید. همچنین برای دریافت تخفیف بیشتر می توانید شرکت مارا به دوستان خود معرفی کنید و در هر دو خرید تخفیف بگیرید.

در مجموعه چاپ تهران چاپ انواع کارت تبریک با طراحی اختصاصی در تعداد حداقل 100 عدد به صورت چاپ دیجیتال انجام میشود و در تیراژ های بالاتر به صورت چاپ افست انجام میشود.

توجه داشته باشید که چاپ کارت تبریک با طراحی اختصاصی انجام میشود و در مجموعه ما از مدل های آماده استفاده نمیشود و شما میتوانید فایل طراحی خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان ممکن آماده سازی و چاپ شود.

اگر نمیدانید برای کارت تبریک خود از چه طراحی استفاده کنید اصلا نگران نباشید:

مجموعه دارای گروهی از طراحان حرفه ای و با سابقه و مسلط به نرم افزار های طراحی میباشد که میتوانند شما را در یک طراحی ایده آل و جذاب یاری کنند.

لازم بذکر است تمام سفارشات طراحی به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان ها انجام میشود و هر مرحله طراحی با تایید شما انجام میشود.

انتخاب سایز برای چاپ کارت تبریک قبل از اینکه استاندارد خاصی داشته باشد، کاملا به سلیقه مشتریان مربوط است.

در مجموعه ما کارت های تبریک با سایز دلخواه مشتریان طراحی و چاپ میشود و ازین بابت محدودیتی وجود ندارد اما به طور کلی برای بیشتر کارت دعوت ها از سایز آ5 و سایز آ4 استفاده میشود که بعد از چاپ، وسط کارت تبریک خط تا برای تا شدن قرار میگیرد.

23984

یک دیدگاه برای “چاپ کارت تبریک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *