چاپ تراکت در تهران ارزان و فوری | تحویل فوق سریع | لیست قیمت

چاپ تراکت در تهران ، در چاپخانه تهران با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما مشتریان انجام می شود
برای دریافت قیمت ها فقط کافی است داخل تلگرام یا واتساپ پیام دهید تا همکاران ما قیمت هارا به شما اعلام کنند.
چنانچه قصد طراحی تراکت خود را نیز داشته باشید، میتوانید سفارش طراحی خود را ثبت کنید تا یک از طراحان ما به شما پیام دهند و کار طراحی شما انجام شود

برای چاپ تراکت ، همین حالا تماس بگیرید

انواع چاپ تراکت‌های سیاه و سفید و همچنین چاپ انواع تراکت های رنگی با بهترین کیفیت در زمان مناسب به شما مشتریان عزیز تحویل داده می شود.

بسیاری از شرکت ها که قصد تبلیغات و معرفی محصولات و کالاهای خود را به مخاطبان هدف خود دارند، اولین راهی که به ذهن آنها می رسد برای معرفی محصولات خود این است که از تبلیغات میدانی استفاده کنند.

که یکی از از راه های موثر در تبلیغات میدانی استفاده از تراکت می باشد.

یعنی پخش کردن تراکت در سطح شهر می تواند به راحتی محصولات شما را به مردم معرفی کنند.

در نظر بگیرید در مکان های شلوغ مانند ایستگاه های مترو، ایستگاه های اتوبوس، و در مکانهای پر رفت و آمد که حجم انبوهی از جمعیت در حال رفت و آمد هستند، پخش کردن تراکت به راحتی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند.

به همین دلیل است که علیرغم اینکه امروزه فضای مجازی و استفاده از از سایت ها شیوه مدرن و به روزی برای تبلیغات است.

اما باز هم بسیاری از افراد به چاپ انواع تراکت روی می آورند چرا که این روش بسیار روشی کارآمد برای معرفی محصولات بوده است.

طراحی و چاپ بروشور در تهران

چاپ تراکت در تهران بهارستان ارزان 

چاپ تراکت ارزان بهارستان، مکانی است که شما می توانید به چاپخانه تهران مراجعه نمایید و درخواست چاپ انواع تراکت را در تیراژ های مختلف داشته باشید.

چاپخانه تهران واقع در میدان بهارستان، خیابان ظهیرالاسلام ، پلاک ۵۷ و طبقه دوم ، در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

که البته برای راحتی شما عزیزان که دیگر مجبور نباشید با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی چاپخانه تهران، جهت چاپ انواع تراکت های رنگی و تراکت های سیاه و سفید مراجعه نمایید، وب سایت چاپخانه تهران راه آسان و سریعی این است که شما می توانید به صورت آنلاین درخواست چاپ تراکت را را داشته باشید.

چاپ تراکت در تهران میدان انقلاب

چاپ تراکت در تهران میدان انقلاب، شعبه دیگر چاپخانه تهران در میدان انقلاب می باشد. یکی از مکان های چاپ انواع تراکت از قدیم تهران بزرگ محدوده میدان انقلاب بوده است. اکثر افرادی که در محدوده دانشجویی این دانشگاه بوده اند کاملا با این رویکرد در سال های قدیم آشنا هستند. رویکرد چاپ انواع کاتالوگ برای انواع تبلیغات محیطی با کیفیت‌ها و رنگ‌های مختلف

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به این شعبه درخواست چاپ انواع تراکت های رنگی و تراکت های سیاه و سفید در تیراژ های مختلف را داشته باشید.

به دلیل درخواست های متعدد مشتریان که از مناطق مختلف تهران سفارش چاپ انواع تراکت ، چاپ انواع بروشور ، کارت ویزیت ، کاتالوگ و غیره را داشتنه اند، چاپخانه تهران در مناطق مختلفی مانند میدان بهارستان، میدان انقلاب و دیگر نقاط تهران شعبات فعالی تاسیس نموده است که به صورت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان هستند.

چاپ کاتالوگ

چاپ ارزان تراکت در تهران و کرج

چاپ تراکت در تهران و در کرج شعبه دیگر چاپخانه تهران می باشد که برای آن دسته از عزیزانی که ساکن کرج هستند مناسب است.

این افراد می توانند با  کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت بتوانند نسبت به چاپ اقدام کنند 

دیگر برای چاپ انواع تراکت مجبور نباشند که به تهران مراجعه نمایند و می توانند به شعبه چاپ تراکت در کرج مراجعه کنند.

البته همانطور که در قسمت قبلی هم گفته شد وب سایت چاپخانه تهران دیگر راه ارتباطی آسانی است که شما می توانید برای انجام سفارش های خود استفاده نمایید

چاپ تراکت
چاپ تراکت ارزان

چاپ تراکت ارزان

ارزانترین چاپ تراکت در تهران، در صورتی که شما عزیزان به دنبال این هستید که با صرف هزینه کم و مقرون به صرفه اقدام به چاپ تراکت و تبلیغات میدانی نمایید می توانید به چاپخانه تهران مراجعه نمایید.

چرا که چاپخانه تهران کاغذی که برای چاپ انواع تراکت در تهران و بروشور کاتالوگ و غیره استفاده می کند را مستقیما و بدون واسطه از تولید کننده های اصلی آنها را خریداری می‌کند.

به همین دلیل است که چاپخانه تهران مناسب ترین قیمت ها را برای چاپ انواع تراکت های سیاه و سفید و تراکت های رنگی به مشتریان خود ارائه می کند.

چاپ سربرگ در تهران

ضمناً برای آن دسته از مشتریانی که از طریق سایت چاپخانه تهران اقدام به استفاده از انواع تراکت در تیراژ های مختلف را داشته باشند تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است که این عزیزان بتوانند از آن استفاده کنند.

باید گفت که سعی و تلاش ما این است که بتوانیم در ارائه خدمات به شما مفید و موثر تر باشیم. حفظ کیفیت در کنار قیمت رقابتی و مناسب یکی از آن دسته مواردی است که برای مجموعه ما بسیار مهم است. زیرا رفاه و رضایت شما برای ما در اولویت می باشد. 

قیمت چاپ بهترین تراکت سیاه و سفید

قیمت چاپ تراکت سیاه و سفید بستگی به موارد مختلفی می‌تواند داشته باشد.

از جمله این عوامل می‌توان به روش چاپ تراکت در تهران به صورت آفست و دیجیتال و تیراژ مورد نظر و همچنین جنس کاغذ و روکش های مختلفی که برای چاپ انواع تراکت های سیاه و سفید استفاده می شود اشاره کرد.

و همچنین از نظر فنی هم ابعاد و گرماژ آن و حتی با افزودن جلوه های ویژه یا طلاکوب می‌تواند در قیمت چاپ تراکت در تهران تاثیر گذار باشد.

قیمت چاپ رنگی تراکت 

در مورد قیمت چاپ رنگی تراکت هم باید گفت که برای چاپ تراکت رنگی هم عوامل بسیاری در قیمت محصول تاثیرگذار است.

که همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد روش چاپ انواع تراکت که آیا تراکت به صورت دیجیتال یا آفست بخواهد چاپ شود.

جنس کاغذ و دیگر مواردی که در قسمت قبلی اشاره کردیم می تواند در قیمت انواع تراکت های رنگی تاثیرگذار باشد.

که البته چاپخانه تهران همواره تلاش کرده است که با بهینه سازی خدمات خود مانند فرم بندی استاندارد تراکت ها و همچنین رعایت مهمترین مسئله یعنی حفظ کیفیت بالای محصولات چاپی خود را متناسب با نیاز مشتریان و تراکت های مطلوب و با کیفیت و از نظر هزینه مقرون به صرفه را به مشتریان خود ارائه دهد.

تفاوت چاپ افست و دیجیتال تراکت چیست

به طور کلی می‌توان گفت که چاپ تراکت در تهران برای تیراژهای هزارتایی عدد به بالا، و طی مدت زمان طولانی تری نسبت به چاپ تراکت دیجیتال که معمولاً در ۵ روز کاری و برای کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرمی انجام می‌شود.

اما چاپ تراکت در تهران به صورت دیجیتال امکان چاپ در تیراژ پایین حتی تا ۵۰ عدد را در طی دو روز هم فراهم می کند، همچنین در این روش می توان جنس کاغذ و گرماژ که آن را نیز تغییر داد. 

چاپ تراکت فوری

در صورتی که شما قصد انجام چاپ‌ در تهران به صورت فوری و در مدت زمان بسیار کوتاه را دارید باید چاپ تراکت به صورت دیجیتال را انتخاب نمایید، چرا که در چاپ دیجیتال همان طور که در قسمت قبلی هم توضیح دادیم در ۵ روز کاری و برای کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم انجام می شود.

همچنین چاپ دیجیتال امکان چاپ در تیراژ پایین حتی تا ۵۰ عدد را در طی دو روز هم فراهم می کند، پس این روش مناسب ترین روش برای چاپ تراکت فوری است.

چاپ تراکت حرفه ای

برای چاپ تراکت تعداد کم و عمده حرفه‌ای نکات بسیار مهمی باید در نظر گرفته شود، تا زمانی که این تراکت به دست مخاطب هدف رسید با اولین نگاه بتواند تراکت مد نظر شما مخاطب هدف شما را جذب کند.

به عنوان مثال آرم شرکت، تصویر نوشته، و شعار یک سازمان و همچنین مهمترین مسئله اینکه تناسب رنگ و نوع کاغذ برای چاپ حرفه ای تراکت می واند در بروز این امر موثر باشد.

همچنین طراحی و چاپ تراکت حرفه‌ای باید به گونه‌ای باشد که تراکت و اطلاعات را به طور حرفه‌ای در خود جای دهد.

مطمئناً مخاطب شما وقت اضافی ندارد که بخواهد یک متن طولانی را وقت زیادی بگذارد و مطالعه کند، پس باید نوع متن آن به گونه‌ای باشد که در ۴ یا ۵ پنج کلمه تاثیرگذار بتواند مخاطب هدف شما را جذب کند.

دستگاه چاپ تراکت

دستگاه چاپ انواع تراکت باید ویژگی های مهمی مانند سرعت چاپ و کیفیت بالای چاپ را داشته باشد.

همچنین دستگاه چاپ انواع تراکت باید مجهز به هیتر خشک کن کم مصرف باشد از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به داشتن قابلیت چاپ روی بنر ، فلکس ، استیکر و همچنین قابلیت چاپ روی دو رول با سایزهای مختلف ، مجهز به سنسور رول بازکن باشد.

و همین طور دستگاه باید مجهز به عیب یاب اتوماتیک باشد تا در صورت بروز مشکل اخطار دهد. تضمین خدمات در تهران پرینت سعی کرده است تمامی این موارد را به خوبی رعایت کرده تا بتواند رضایت شما را به خوبی جلب کند. البته تضمین کیفیت در کنار قیمت رقابتی نکته منحصر به فرد دیگری است که تهران پرینت برای آن تلاش بسیاری در جهت رفاه شما انجام داده است. 

برای دریافت لیست قیمت چاپ تراکت در تهران مورد نیاز خود فقط کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید. البته می توانید با تلفن های چاپخانه تماس مستقیم داشته باشید ولی از طرف دیگر می توانید ببا واتساپ مجموعه در ارتباط باشید که این مسئله می تواند باعث راحتی و البته پاسخ گویی صد در صد از سوی مجموعه باشید

برای ثبت سفارش چاپ تراکت خود فقط کافی است مشخصات کار خود را داخل واتساپ برای ما ارسال کنید
مسئولان ثبت سفارش علاوه بر اینکه در انتخاب بهترین جنس و اندازه تراکت به شما مشاوره میدهند در صورت تایید سفارش شما را ثبت میکنند

بعد از ثبت سفارش اگر نیاز به طراحی داشته باشید واحد مربوط در تهران پرینت به طراحی با شما تماس برقرار میکند و ابتدا کار طراحی انجام میشود و تحویل فوق سریع و در صورت احراز شرایط ارسال رایگان خواهیم داشت. البته جهت رضایت شما تا آنجا که ممکن باشد، شما می توانید تا قبل از اجرای طرح و شروع چاپ، بازنگری‌های مورد نیاز خود را به خوبی اجرا کنید.

بعد از ثبت سفارش طراحی و چاپ تراکت در تهران یک نفر از طراحان ما داخل واتساپ به شما پیام میدهند
بعد از دریافت اطلاعات شما تراکت مورد نظر با تم های اختصاصی و مورد پسند شما طراحی میشود سپس بعد از تایید نهایی شما سفارشتان وارد مرحله چاپ میشود

گفتنی است که تمام طراحان مجموعه چاپ تهران  دارای سابقه کار و مسلط به نرم افزار های گرافیکی و طراحی میباشند ازین رو شما به شما اطمینان میدهیم هیچ نگرانی بایت طراحی تراکت خود نداشته باشید

انواع چاپ تراکت گلاسه در چاپخانه تهران

چاپ تراکت a4

چاپ تراکت آچار در ابعاد ۲۹/۷ × ۲۱ سانتی متر به صورت یک رو و دورو رنگی یا سیاه و سفید بدون محدودیت در تیراژ بر روی کاغذ هایی از جنس گلاسه با گرماژ ۱۰۰ و ۱۳۰ گرم و کاغذهای از جنس تحریر با گرماژ ۸۰ و ۱۰۰ با کیفیت بالا چاپ می‌شود. البته این کیفیت بالا زمانی جذاب می شود که لیست قیمت خروجی در تیراژ کم و یا عمده قابل قبول باشد

چاپ تراکت a۵

سایز این تراکت در ابعاد ۲۱ × ۱۴.۸ سانتی متر است چاپ تراکت a۵ پرکاربردترین و پرمصرف ترین سایز تراکت است زیرا فضای زیادی برای نوشتن اطلاعات دارد همچنین تراکت a۵ بر روی کاغذ تحریر ۸۰ و ۱۰۰ گرم و کاغذ گلاسه ۱۳۰ گرم در تیراژ های مختلف با کیفیت بالا چاق می شود.

چاپ تراکت a۶

چرا که تا شش از جنس کاغذ گلاسه یا کاغذ تحریر با گرماژ ۸۰ و ۱۰۰ و ۱۳۰ است اندازه این تراکت ۱۴.۸ × ۱۰/۵ سانتیمتر است که به اندازه یک کارت پستال می باشد با سرعت و کیفیت زیاد با دستگاه های چاپ دیجیتال به صورت سیاه و سفید یا رنگی یک‌ رویا دورو بدون محدودیت در تیراژ چاپ می شود.

تمامی این اندازه ها با دستگاه های مختلف ساخته می شود که برای جزئیات بیشتر می توانید مقاله انواع دستگاه چاپ و یا آموزش کوتاه چاپ را مطالعه کنید.

چاپ تراکت سیاه و سفید

چاپ تراکت سیاه و سفید

چاپ تراکت رنگی

چاپ تراکت رنگی

چاپ تراکت فوری

چاپ تراکت فوری

چاپ تراکت حرفه ای

چاپ تراکت حرفه ای

111
چاپ تراکت تیراژ پایین

بهترین روش برای چاپ تراکت تیراژ پایین

حتما تا به حال  در خیابان ها تراکت هایی را دیده اید که روی زمین افتاده اند. رهگذران  تراکت ها را رها می‌ کنند چون  صحنه چشم نوازی در آنها دیده نشده است. در زمینه چاپ تراکت ها  تنها اندازه و جنس آن مهم نیست و طراحی  هم از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

رضایت 90 از سفارش
90%
مشتری در استان تهران
0
امتیاز کاربران: 4.9 از 5 - (36 رای)
رضایت 91از تحویل به موقع
91%