چاپ بروشور تبلیغاتی دیجیتالی زیر قیمت در تهران

چاپ انواع بروشور در اندازه ها و جنس های مختلف در چاپخانه تهران با بهترین کیفیت و قیمت انجام میشود
برای دریافت قیمت ها فقط کافی است مشخصات کار خود را داخل تلگرام و یا واتساپ برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند
نکته مهم در چاپ بروشور های اختصاصی چنانچه روی رنگ کار حساسیت زیادی داشته باشید، میتوانید هنگام چاپ در چاپخانه حضور پیدا کنید و از نزدیک ناظر چاپ خود باشید

همانطور که می دانید چاپ بروشور یک ابزار تبلیغاتی با هدف تعویض اطلاعات و معرفی محصول است.

بروشور ها شامل اطلاعات جزئی و خاص محصولات هستند، اطلاعاتی مانند جنس، ابعاد و نحوه مصرف و غیره که باید جز به جز به مشتری معرفی شوند و اطلاعات مفیدی درباره کالا و خدمت مورد نظر شما به مخاطب هدف شما ارائه می دهد.

چاپ بروشور تبلیغاتی یکی از ارزان ترین شیوه های تبلیغ و معرفی خود به دیگران می باشد.

همچنین باید بدانید که چاپ بروشور در بین تمامی شرکت ها عمومیت بیشتری را برای تبلیغات دارد.

در عین حال که چاپ کاتالوگ برای معرفی شرکت استفاده می شود.

با این تفاسیر باز شما استفاده از بروشور ها و کاتالوگ یکی از راه های مفید در جهت شناخته شدن میان مردم و دیگر شرکت ها می باشد.

چاپ کاتالوگ در تهران

این موارد در حالی است که امروزه تقریبا تمامی شرکت ها نیاز به انواع بروشور ها و کالتالوگ ها و همچنین کارت های ویزیت را برای معرفی خود به دیگران حس می کنند.

اگر برای چاپ انواع بروشور استانداردهای لازم مانند رنگ مناسب برای هر نوع کسب و کار و همچنین استفاده از محتوای تاثیر گذار ، طرح زیبا رعایت شود ، این روند برای کسب و کار شما بسیار موثر باشد.

چاپ بروشور در تهران

چاپخانه تهران که سالهاست در زمینه چاپ انواع بروشور دیگر ابزار های تبلیغاتی مانند کاتالوگ و کارت ویزیت و غیره فعالیت می کند.

طراحی و چاپ بروشور های تبلیغاتی در تهران و ارسال آن به دیگر استان های ایران نیز از دیگر خدمات تهران پرینت می باشد که به مردم عزیزامان ارائه می شود.

چاپ انواع بروشورهای تبلیغاتی ، بروشورهای اقتصادی ، بروشورهای دیجیتال و فوری را با کیفیت مطلوب برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

چاپ بروشور خیابان ولیعصر

چاپ بروشور خیابان ولیعصر، چاپخانه تهران واقع در خیابان ولیعصر، بعد از پارک ساعی، پلاک 2209، مجتمع صدف، طبقه زیر همکف واحد 4 شعبه مرکزی چاپخانه تهران میباشد.

که شما میتوانید برای سفارش چاپ انواع بروشور های تبلیغاتی به این شعبه مراجعه نمایید و یا از طریق سایت چاپخانه تهران با همکاران ما تماس بگیرید.

چاپ بروشور میدان انقلاب

چاپ بروشور میدان انقلاب، چاپ بروشور در میدان انقلاب دیگر شعبه چاپخانه تهران می باشد، که در صورتی که شما نزدیک به این شعبه هستید می توانید برای سفارش چاپ انواع بروشور و کاتالوگ به این شعبه مراجعه نمایید.

و همچنین برای دسترسی راحت تر می توانید از طریق سایت چاپخانه تهران سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

چاپ بروشور در تهران
چاپ بروشور دیجیتال در تهران

چاپ بروشور دیجیتال

به طور کلی ما دارای دو گونه چاپ مختلف کاتالوگ و بروشور داریم.

چاپ افست بروشور که حداقل سفارش تیراژ آن 500 می باشد و چاپ بروشور دیجیتال که با بهترین دستگاه های چاپ بروشور دیجیتال و همراه با گاغذ گلاسه 150 گرم و 175 گرم در کیفیت دیدنی و ستودنی همراه با قیمتی بی رقیب آماده می شود که برای چاپ محدودیتی ندارد و از 1 تا چند صد هزار قابل چاپ و تولید می باشد.

از جمله مزایای طراحی و چاپ بروشور دیجیتال این است که در ابعاد مختلف نیز می توان آن را چاپ و تکثیر کرد.

همچنین بروشور دیجیتال نیز در لحاظ تاشدگی(لت) به صورت زیر است.

  • بروشور دیجیتال دو لت
  • بروشور دیجیتال سه لت
  • بروشور دیجیتال چهار لت
  • بروشور دیجیتال پنج لت

در روش بروشور دیجیتال در یک مدت زمان کوتاه می توان در تیراژ دلخواه تعداد بروشور مورد نظر را چاپ کرد.

چاپ سررسید 

برای چاپ بروشور در تهران همین حالا تماس بگیرید.

چاپ بروشور آنلاین

شرکت تهران  پرینت دو راه عالی را جهت طراحی چاپ بروشور آنلاین برای شما پیشنهاد می کند.

نکته: اگر شما ساکن شهر تهران هستید بهتر است از خدمات چاپ بروشور در تهران شرکت تهران پرینت استفاده نمایید و به صورت حضوری یا تلفنی اقدام به ساخت و چاپ بروشور نمایید.

اول این که شما می توانید با ارتباط با شماره های تهران پرینت، چاپخانه تهران با شماره های درج شده از طریق واتساپ یا تلگرام ارتباط برقرار نمایید تا اقدام به دریافت هزاران دیزان بروشور برای خود نمایید.

شماره جهت تماس: 09121427783    02133984764

دومین روش این است که به سایت خارجی زیر بروید و با ثبت نام در آن اقدام به ساخت، ویرایش هزارن مدل و طرح بروشور آنلاین در طرح های مختلف نمایید.

مشاهده سایت

چاپ بروشور آنلاین یکی از ویژگی های چاپخانه تهران پرینت است.

شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان نسبت به چاپ بروشور آنلاین خود اقدام نمایید.

چاپ بروشور آنلاین در تهران به این صورت است که شما با تماس با مشاوران ما بهترین محصول خود را انتخاب می کنید. و در نهایت درب منزل تحویل می گیرید.

چاپخانه تهران

این روش بسیار مناسب افرادی است که حوصله بیرون آمدن و یا حتی امکان آن را ندارد.

شما با چاپ بروشور در تهران و به صورت آنلاین از امکاناتی برخوردار هستید که نام می بریم:

چاپ بروشور سریع ، مطلع شدن از چاپ بروشور سه لت و دو لت و همینطور قیمت طراحی بروشور.

در صورت تمایل به خرید همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید.

چاپ بروشور آنلاین

قیمت طراحی بروشور

قیمت طراحی بروشور ، قیمت طراحی برای چاپ انواع بروشور به عوامل زیادی می‌تواند بستگی داشته باشد.

اولین عامل تاثیر گذار در هزینه طراحی بروشور ابعاد و تعداد لت ها می باشد. معمولا قیمت طراحی بروشور و هزینه آن چندان بالا نیست و در بسیاری از موارد شرکت تهران پرینت این هزینه را نادیده می گیرد و به عنوان تخفیف مشتری. با این حال در صورتی که شما نیاز به طراحی بروشور اختصاص و فوری دارید، بتبع آن هزینه گرافیست برای سایت یک بروشور عالی و بی نقص ممکن است حساب شود. با این حال هزینه طراحی بروشور بیشتر از 300 هزار تومان نخواهد شد.

همچنین باید بدانید که شرکت تهران پرینت اقدام به ارائه خدمات طراحی بروشور تبلیغاتی ، طراحی بروشور شرکتی و … را به صورت اختصاصی برای شما عزیزان می کند.

تفاوت بین کاتالوگ و بروشور

قیمت چاپ بروشور

باید بدانید که قیمت چاپ بروشور به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که مهم ترین آن ها جنس کاغذ و ابعاد آن، تعداد تیراژ و تعداد لت ها می باشد.

مثلاً اینکه برای چاپ انواع بروشور شما از چه روشی استفاده نمایید و یا اینکه تعداد صفحات چاپ شده چقدر باشد.

همچنین طراحی صفحات داخلی به چه صورت انجام گیرد و همچنین طراحی قالب خاصی که برای بروشور در نظر گرفته شده است می تواند بر روی قیمت طراحی بروشور تاثیر گذار باشد.

که شما عزیزان می توانید برای اینکه بهتر در جریان قیمت طراحی انواع بروشور تبلیغاتی قرار بگیرید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

معمولا برای چاپ بروشور ازکاغذ گلاسه 150 گرمی با تعداد سه لت A4 و A5 استفاده می شود که هزینه آن همراه با هزینه طراحی بروشور تقریبا برای 500 برگ 400 هزار تومان می شود.

علاوه بر آن نوع دیگری از بروشور ها که بیشترین استفاده را دارا می باشند، بروشور های گراسه 175 گرم A5 و پنج لت می باشند که قیمت آن برای 500 عدد چاپ حدود 700 هزار تومان همراه با طراحی در می آید.

شما هچنین بدانید که می تواتنید تمامی ابعاد و جنس کاغذ را با روکش و بدون روکش به صورت اختصاصای از شرکت تهران پرینت درخواست نمایید.

با این حال برای دریافت قیمت دقیق و تخفیف ویژه چاپ بروشور می توانید اقدام تماس با تهران پرینت از طریق شماره های درج شده در سایت نمایید.

تعرفه بروشور در چاپخانه تهران

تعرفه بروشور در چاپخانه تهران با توجه به نرخ اتحادیه انتشاراتی های تهران تنظیم می شود.

کاغذ کتان

که همانطور که در قسمت قبلی هم اشاره شد به طور کلی قیمت در نظر گرفته شده برای چاپ انواع بروشور به عوامل متعددی می تواند بستگی داشته باشد،که هر کدام از این فاکتورها در قیمت و تعرفه بروشور می تواند تاثیر گذار باشد.

قیمت بروشور a5

قیمت انواع بروشور a۵ ، بروشور a4 را شما می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

قیمت بروشور a5 از 400 هزار تومان بر اساس جنس کاغذ شروع می شود.

قیمت طراحی و چاپ بروشور سه لتی

بروشور سه لت در واقع همان بروشور هایی می باند که 3 تا شدگی در قیمت فوقانی خود هستند که به آن بروشور 3 لت گفته می شود.

از این رو منظور از بروشور دو لت در واقع بروشروی می باشد که درااری دو تاشدگی است.

قیمت چاپ بروشور سه لت از 500 هزار تومان شروع می شود.

برای دریافت قیمت طراحی انواع بروشور سه لت و بروشور دو لت می توانید با همکاران ما در چاپخانه تهران تماس بگیرید.

و جدیدترین قیمت های طراحی انواع بروشور را طبق تعرفه قیمت بروشور دریافت نمایید.

توجه کنید که قیمت چاپ بروشور در تهران به دلیل تخفیفات وارده ارزان تر حساب می شود.

چاپ بروشور فوری

در صورتیکه نیاز به چاپ بروشور تبلیغاتی فوری در تهران نگران هیچ مسئله ای نباشید.

چاپ بروشور به بهترین کیفیت و قیمت تنها در دو روز به صورت کاملا اختصاصی.

شما می تواندی برای خرید، طراحی و چاپ بروشور فوری تبلیغاتی در تهران با شرکت تهران پرینت ارتباط برقرار نمایید.

اگر شما ساکن دیگر استان های ایران هستید چاپ بروشور فوری و ارسال آن به دست شما تنها در سه روز انجام می شود و ما بقی آن وابسته به اداره پست می باشدکه کالای تولید شده را به دست شما برساند.

انواع بروشور

در این قسمت قصد داریم انواع بروشور را بررسی کنیم، بروشور های متعددی مانند بروشور تبلیغاتی ، بروشور اقتصادی ، بروشور های الکترونیکی ای و بروشورهای آکاردئونی دو و سه لت.

بروشور های الکترونیکی

این نوع بروشور ها به نسبت بروشور های قدیمی کاغذی مزایایی مانند مخاطبین و توضیح بیشتر و هزینه کمتر در مقایسه با نسخه های چاپی را دارا می باشد.

بروشور های آکاردئونی دو و سه لت

این نوع بروشور ها یک صفحه که پشت و روی آن چاپ شده و از وسط یک تا شده است که با آنها دو لت می گویند، و یا یک صفحه که هر دو طرف آن چاپ شده و به سه بخش تا می‌شود که به آنها سه لت می‌گویند هستند، بروشورهای دو لت دارای چهار پنل و بروشور های سه لت دارای شش پنل هستند.

چاپ جعبه در تهران

بروشور تبلیغاتی

بروشورهای تبلیغاتی متحول کننده یک کسب و کار می شوند و هر چقدر طراحی و چاپ بروشور حرفه ای تر باشد می تواند تاثیرگذاری بیشتری در کسب و کار مورد نظر داشته باشد به این صورت که در طراحی و چاپ بروشور از ایده های خلاقانه استفاده شود تا بتواند نظر مخاطب هدف را به خود جلب کند.

بروشور اقتصادی

بروشور اقتصادی هم تقریباً مشابه همان بروشورهای تبلیغاتی هستند و با اهداف اقتصادی خاصی برای شرکت ها و کارخانجات تولیدی چاپ می شود پس طبیعتاً چاپ بروشور اقتصادی هر چقدر بتواند همراه با ایده های مفید و خلاقانه باشد می تواند تاثیر بسزایی در مخاطب مورد نظر داشته باشد.

بروشور الکترونیکی

بروشور الکترونیکی

چاپ بروشور آکاردئونی

بروشور آکاردئونی

چاپ بروشور تبلیغاتی

بروشور تبلیغاتی

چاپ بروشور اقتصادی

بروشور اقتصادی

برای ثبت سفارش چاپ بروشور فقط کافی است داخل واتساپ مشخصات کار خود را برای ما ارسال کنید و قیمت چاپ بروشور خود را دریافت کنید
در صورت تایید بودن قیمت همکاران ما سفارش شما را ثبت خواهند کرد

لازم به ذکر است شماره های واتساپ داخل سایت قرار دارد و بعد از پیام شما همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن جواب شما را خواهند داد

بدین ترتیب شما میتوانید به صورت غیر حضوری و به آسانی سفارش خود را ثبت کنید

چناچه قصد دارید به صورت حضوری ثبت سفارش نمایید میتوانید به آدرس دفتر چاپ تهران که در سایت ثبت شده است مراجعه نمایید

بعد از ثبت سفارش چاپ و طراحی بروشور هنگام شروع کار طراحی، یکی از طراحان ما داخل واتساپ به شما پیام میدهند و بعد از دریافت مشخصات کار شما، کار طراحی شروع میشود

بدین ترتیب کار طراحی شما شروع میشود. توجه داشته باشید برای بازدهی بیشتر کلیه سفارشات طراحی در مجموعه چاپ تهران به صورت غیر حضوری انجام میشود

لازم به ذکر است بدانید که شما میتوانید در تمامی مراحل طراحی از طراحان ما مشاوره دریافت کنید

گفتنی است که تمامی طراحان مجموعه چاپ تهران علاوه بر اینکه دارای خلاقیت و سابقه کار می باشند به تمامی نرم افزار های طراحی نیز مسلط هستند

انتخاب نوع کاغذ برای چاپ بروشور به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد
اما به طور کلی برای اکثر بروشور ها از کاغذ گلاسه استفاده میشود که البته شما میتوانید ضخامت نوع کاغذ را انتخاب کنید

اگر تمایل دارید از کاغذ های گلاسه با گرماژ بالا مانند گلاسه200 و 250 و 300 گرمی برای چاپ بروشور خود استفاده کنید باید توجه داشته باشید که باید بعد از چاپ از روکش سلفون استفاده کنید زیرا وقتی خط تا روی کاغذ های گلاسه ضخیم قرار بگیرد و فاقد روکش سلفون باشد لبه های خط تا با شکستگی مواجه میشود که میتواند باعث زشتی کار شود

شما میتوانید برای چاپ بروشور از کاغذ های فانتزی مانند کرافت نیز استفاده کنید

111
رضایت از سفارش
87%
مشتری در استان تهران
0
رضایت از تحویل به موقع
91%