چاپ کارت ویزیت در تهران | آنلاین، اختصاصی| ارزان، فوری، افست

چاپ کارت ویزیت در تهران توسط مجموعه چاپخانه تهران با کیفیت عالی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما مشتریان عزیز انجام می شود.

برای چاپ کارت ویزیت ، همین حالا تماس بگیرید

برای ثبت سفارش و دریافت قیمت ها و یا دریافت مشاوره فقط کافی است داخل تلگرام و یا واتساپ پیام دهید تا همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند
همانطور که می دانید چاپ کارت ویزیت می‌تواند برای کسب و کار شما بسیار موثر باشد.

شما عزیزان اگر قصد دارید برای تبلیغات کسب و کار و حرفه خود از چاپ کارت ویزیت استفاده نمایید، می توانید یا به صورت حضوری به آدرس مندرج در سایت به چاپخانه تهران مراجعه نمایید.

و یا اینکه به صورت تلفنی و یا از طریق وب سایت چاپخانه تهران با کارشناسان ما در این مورد مشورت نمایید.

و از مشاوره رایگان آنها در مورد طرح های مختلف انواع چاپ کارت ویزیت استفاده نمایید.

چاپخانه تهران از متنوع ترین طرح های رنگی که تصویری از شرکت شما را نشان می دهد و استفاده از بالاترین کیفیت و با کمک مجهزترین دستگاه ها در سریع‌ترین زمان ممکن کارت های ویزیت اختصاصی برای شما چاپ می شود.

چاپ کارت ویزیت بهارستان

چاپ کارت ویزیت در میدان بهارستان مکانی است که شما می توانید با توجه به آدرس مندرج در سایت به شعبه مرکزی چاپخانه تهران مراجعه نمایید.

پس شما عزیزان اگر به شعبه مرکزی چاپخانه تهران نزدیک هستید می توانید به آدرس میدان بهارستان، خیابان ظهیرالاسلام، پلاک ۵۷ و طبقه دوم مراجعه نمایید، و از نزدیک از بهترین طرحهای کارت ویزیت دیدن کنید.

چاپ کارت ویزیت انقلاب

چاپ کارت ویزیت انقلاب، دیگر شعبه چاپخانه تهران در میدان انقلاب می باشد، که در تمام روزهای هفته در خدمت شما عزیزان است.

البته سایت چاپخانه تهران نیز برای شما در نظر گرفته شده است که به صورت سریع تر بتوانید با همکاران ما در چاپخانه تهران در ارتباط باشید.

چاپ کارت ویزیت در تهران

چاپ کارت در تهران ویزیت فوری در تهران ، شما عزیزان اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن اقدام به چاپ کارت ویزیت در مدت زمان پایین و در تیراژ کم نمایید.

می توانید به شعبه چاپ کارت ویزیت در غرب تهران مراجعه کنید، ضمن اینکه شماره تلفن های درج شده در سایت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت ارزان

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

چاپ دیجیتال کارت ویزیت در تهران ، به طور کلی برای چاپ کردن انواع مختلف کارت های ویزیت ما دو نوع چاپ داریم، یکی چاپ کارت ویزیت به صورت آفست، و دیگری چاپ دیجیتال کارت ویزیت.

چاپ کارت ویزیت در تهران یا چاپ کارت ویزیت به صورت فوری به معنای چاپ کارت بی کیفیت یا کم اهمیت نیست، فقط تکنولوژی چاپ این کارت‌ها به صورت چاپ دیجیتال و فوری است.

یعنی جهت چاپ کارت ویزیت فوری در تیراژ کم یا زمان محدود و یا بر روی کاغذ خاص چاپ دیجیتال می تواند یک گزینه مناسب باشد.

و شما در یک مدت زمان کوتاه می توانید صاحب یک کارت ویزیت شوید.

چگونگی چاپ کارت ویزیت در تهران

برای چاپ کارت ویزیت در تهران به هیچ عنوان از طرح های آماده و موجود در اینترنت استفاده نکنید.

و همیشه سعی کنید که با یک شخص خبره که در این کار تخصص و مهارت دارد مشورت کنید.

طراحی کارت ویزیت خود را به طراحی که در این زمینه مهارت دارد بسپارید و از ایده های طراحی استقبال کنید.

همچنین برای انتخاب رنگ و چاپ کارت ویزیت در تهران برای خود، با مشورت با یک طراح حرفه ای، رنگی که متناسب با نوع کسب و کار شما است را انتخاب نمایید.

همچنین به هیچ عنوان از عکس در کارت ویزیت خود استفاده نکنید ، که سطح کار را بسیار پایین می آورد.

تا حد امکان سعی کنید سفیدی قالب کار شما باشد و از رنگ سازمانی خود استفاده نمایید.

در چاپ کارت ویزیت در تهران چه بنویسیم

سوال بعدی که برای بسیاری از مشتریانی که قصد چاپ کارت ویزیت را دارند این است که در کارت ویزیت چه بنویسیم.

به طور کلی از اعضای تشکیل دهنده کارت ویزیت شامل لوگو و نام شرکت، تلفن، فکس و آدرس محل کار و در مواقع شماره موبایل یا سمت شخص دارنده کار می باشد.

و همچنین می‌توان در کارت ویزیت رزومه کاری فرد را نیز درج کرد، و از توضیحات و چیزهای اضافی در کارت ویزیت جداً پرهیز کنید.

چون کلیت کار شما را زیر سوال می برد ، همچنین متنی که در کارت ویزیت استفاده می شود باید دارای فونت استاندارد و خوانا باشد.

متن مناسب برای چاپ کارت ویزیت در تهران

متن مناسب برای چاپ کارت ویزیت در تهران باید به صورتی نوشته شود که در چند کلمه به صورت خلاصه بتواند کلیت کار شما را به مخاطب مورد نظر انتقال دهد.

چاپ دیجیتال در تهران

و تحت هیچ شرایطی از نوشتن توضیحات اضافی در کارت ویزیت خودداری کنید، همچنین متن مناسب برای کارت ویزیت باید دارای فونت استاندارد و خوانا باشد.

و سعی کنید متنی که برای کارت ویزیت نوشته می شود به هیچ عنوان متن رنگی نباشد.

متن تبلیغاتی برای چاپ کارت ویزیت در تهران

متن تبلیغاتی برای چاپ کارت ویزیت در تهران هم باید به گونه‌ای باشد که در چند جمله بسیار کوتاه هدف کسب و کار شما را به مخاطب تان منتقل کند.

و همچنین این نکته را هم برای متن تبلیغاتی کارت ویزیت در نظر بگیرید که به هیچ عنوان برای تبلیغات کار خود بزرگنمایی نکنید.

چرا که انجام این کار می‌تواند تاثیر منفی در ذهن مخاطب داشته باشد.

نمونه متن چاپ کارت ویزیت در تهران

اولین چیزی که برای نمونه متن در هنگام چاپ کارت ویزیت در تهران باید به آن توجه کنید لوگو و شعار است.

پیش از قرار دادن اطلاعات روی کارت ویزیت خود در ابتدا فکری برای لوگو و شعار اصلی خود کرده و در ابتدا این دو را در کارت ویزیت خود قرار دهید.

سپس به سراغ نام و عنوان شغلی خود بروید، در مرحله بعد به سراغ قراردادن وب سایت به شیوه ای هوشمندانه برویم.

هدف از قرار دادن آدرس وب سایت در کارت ویزیت این نیست که به همگان بگویید شما نیز یک وبسایت دارید.

مخاطب و مشتری شما با دیدن آدرس وبسایت شما به محض رسیدن به منزل یا محل کار وارد وبسایت شما می شوند تا اطلاعات بیشتری را از شما دریافت کنند.

همچنین می توانید با قرار دادن پروفایل ها و شبکه های اجتماعی در چاپ کارت ویزیت خود از این طریق نیز با مخاطبان خود در ارتباط باشید

قیمت طراحی کارت ویزیت

قیمت طراحی در چاپ کارت ویزیت در تهران ، برای چاپ کارت ویزیت عوامل موثری می تواند بر روی قیمت طراحی کارت ویزیت تاثیر گذار باشد. توجه داشته باشید که علاوه بر قیمت باید دنبال فاکتور های دیگری باشید که در مقاله ویژگی های یک کاتالوگ خوب به آن پرداخته ایم.

به عنوان مثال ابتدا اینکه شما از چه نوع چاپی برای طراحی کارت ویزیت استفاده می کنید.

چاپ کردن کارت ویزیت به صورت دیجیتال یا چاپ کردن کارت ویزیت به صورت آفست که برای هر کدام از این موارد قیمت طراحی می تواند متفاوت باشد.

شما می توانید برای اینکه که در جریان قیمت طراحی کارت ویزیت قرار بگیرید با همکاران ما در چاپخانه تهران تماس حاصل فرمایید.

تا با توجه به نوع کارت ویزیت متناسب با کسب و کار شما کارت مورد نظر شما طراحی کارت ویزیت انجام شده و ساخته شود در جریان قیمت و هزینه های آن قرار بگیرید. 

برای دریافت قیمت چاپ و طراحی کارت ویزیت فقط کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید

کیفیت چاپ کارت گارانتی اختصاصی با طراحی منحصر به فرد قابل توجه و مطابق با آخرین استانداردهای بازار می باشد

انواع چاپ کارت ویزیت در تهران

چاپ انواع کارت ویزیت در چاپخانه تهران با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه انجام می شود.

در این قسمت می خواهیم انواع مختلف کارت ویزیت را بررسی کنیم.

کارت ویزیت بر اساس جنس

کارخانه ویزیت بر اساس جنس کاغذ مقوایی که از آن تهیه می شود طول عمر متفاوت بوده و در بازار با نام های مانند گلاسه، کتان، چوب، فلز، چرم، pvc یا شیشه‌ای و با قیمت های خاصی ارائه می‌شود.

در قسمت زیر نمونه هایی از چاپ کارت ویزیت که از جنس های کتان، چوب، فلز، شیشه ای، چرم و غیره ساخته شده اند را برای شما قرار داده ایم. در ضمن توجه داشته باشید که شما برای چه کاری اقدام به چاپ کارت ویزیت می کنید ، مقاله تاثیر چاپ در افزایش فروش می تواند به شما اطلاعات مفیدی را ارائه کند.

برای چاپ کارت ویزیت در تهران همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه برخوردار شوید. 

چاپ کارت ویزیت دارای قواعد مشخص در هنگام طراحی می باشد. یکی از این موارد می تواند شامل انتخاب سایز درست برای هر چه بهتر کردن خروجی چاپ کارت ویزیت باشد که بسیار نیز مهم است و باید مد نظر قرار بگیرد. نباید فراموش کرد که در نظر نگرفتن این موارد می تواند باعث آسیب به انواع دید بصری به کسب و کار شما شود و هدف از چاپ کارت ویزیت را به حاشیه ببرد . پس باید به با سپردن طراحی و چاپ کارت ویزیت خود در چاپخانه تهران می توانید از وقوع این موارد جلوگیری کنید.

کارت ویزیت حرفه ای

نمونه کارت ویزیت حرفه ای

نمونه کارت ویزیت شخصی

نمونه کارت ویزیت شخصی

کارت ویزیت لاکچری

کارت ویزیت لاکچری

نمونه کارت ویزیت خاص

نمونه کارت ویزیت خاص

رضایت 91 از سفارش
91%
مشتری در استان تهران
0
امتیاز کاربران: 4.6 از 5 - (123 رای)
رضایت 94 از تحویل به موقع
94%