چاپ فاکتور | چاپ فاکتور فوری در تهران | لیست قیمت

برای چاپ فاکتور ، همین حالا تماس بگیرید

 

چاپ فاکتور در تهران توسط مجموعه چاپخانه تهران به صورت کاملاً استاندارد و اصولی انجام می شود.
برای دریافت قیمت ها فقط کافی است مشخصات فاکتوری که میخواهید چاپ کنید را داخل تلگرام و یا واتساپ برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند

همانطور که میدانید فاکتور یک سند رسمی است که به عنوان ضمانت خرید توسط فروشنده به خریدار ارائه می شود.

یک فاکتور که بارعایت تمامی استاندارد های موردنیاز چاپ شده باشد می تواند نشان دهنده اعتبار کار و شغل شما باشد.

خرید سررسید و سالنامه 

یعنی طراحی زیبا و منحصر به فرد در زمان چاپ کردن فاکتور و استفاده از کاغذ مرغوب و استاندارد می تواند تاثیر مثبتی را در ذهن مخاطب شما بگذارد.

اگر به دنبال مکانی برای طراحی و چاپ فاکتور هستید، مجموعه تخصصی چاپخانه تهران بهترین پیشنهاد برای شما عزیزان می باشد.

در این مجموعه امکان چاپ فاکتور فوری، کاربن لس NCR تک رنگ ، از دیگر ویژگی های چاپ فاکتور در مجموعه چاپخانه تهران می باشد.

درصورت داشتن طرحی خاص می توانید نسبت به چاپ فاکتور اختصاصی اقدام کنید.

چاپ فاکتور
چاپ فاکتور

چاپ فاکتور ارزان در تهران

امروزه با توجه به تحریم هایی که بر علیه کشور ما وجود دارد چاپ بر روی کاغذ های مختلف با هزینه های گزافی مواجه شده است.

و در صورتی که شما قصد چاپ فاکتور به صورت ارزان و با قیمت مناسب را دارید.

به چاپخانه‌هایی مراجعه نمایید که به دلیل داشتن برند معتبر کاغذ مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خریداری کرده و هزینه ای را از شما مشتریان آن دریافت نمی کنند.

چاپخانه تهران یکی از معتبرترین مراکز چاپ در تهران واقع در میدان بهارستان می باشد.

که چاپ انواع فاکتور سه برگی، فاکتور تبلیغاتی، فاکتور دستی و غیره را با قیمت مناسب برای شما انجام می دهد.

چاپ جعبه

البته چاپ فاکتورفوری ارزان در چاپخانه تهران ، به این معنی نیست که این مجموعه از کاغذ های نامرغوب و بی کیفیت برای ارائه خدمات خود استفاده می کند.

بلکه همانطور که گفته شد چاپخانه تهران، به دلیل این که یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مراکز چاپ در تهران می باشد.

تمامی کاغذ مورد نیاز خود جهت ارائه خدمات را مستقیما و بدون واسطه خریداری کرده ، و با توجه به تعرفه قانونی نرخ اتحادیه کاغذ در تهران آن ار به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین شما می توانید نسبت به فاکتور آماده چاپ و چاپ فاکتور a4 نیز اقدام کنید که به صورتی تلفنی امکان پذیر است.

چاپ فاکتور با قیمت ارزان و تحویل فوری در مرکز فروش فاکتور در تهران نیز انجام می گردد.

تعرفه قیمت چاپ فاکتور در تهران

قیمت چاپ فاکتور در تهران ، برای چاپ فاکتور عوامل موثری می تواند بر روی هزینه چاپ فاکتور تاثیر گذار باشد.

به عنوان مثال ابتدا اینکه شما از چه نوع چاپی برای طراحی فاکتور مورد نظر استفاده می کنید.

چاپ کردن فاکتور به صورت دیجیتال یا چاپ فاکتور افست و ارزان با بهترین قیمت که برای هر کدام از این موارد قیمت طراحی می تواند متفاوت باشد.

شما می توانید برای اینکه که در جریان قیمت طراحی فاکتور قرار بگیرید با همکاران ما در چاپخانه تهران تماس حاصل فرمایید.

قیمت فاکتور کاربن دارو و قیمت چاپ فاکتور افست و فاکتور رسمی چاپ و چاپ فاکتور گلاسه و چاپ فاکتور مالیاتی و چاپ  فاکتور شرکتی و فاکتور فروش کاربن دار و فاکتورهای قبضی و فاکتور رسمی دارایی و طراحی و چاپ فاکتور کاربن لس و فاکتور ان سی آر و چاپ فاکتور با شماره سریال ملخی و چاپ انواع فاکتور تک رنگ و رنگی کاربن لس و معمولی و لیست قیمت چاپ فاکتور و چاپ فاکتور فوری رسمی مالیاتی 24 ساعته با بهترین کیفیت نیز در این فایل قرار گرفته است.

تا با توجه به نوع فاکتوری که متناسب با کسب و کار شما مورد نظر شما طراحی و ساخته شود در جریان قیمت و هزینه های آن قرار بگیرید.

حواستون باشه که فاکتور را پیش فاکتور اشتباه نگیرید ، این دو تفاوت فاحشی دارند که در مقاله پیش فاکتور چیست به آن پرداخته ایم.

دستگاه چاپ فاکتور

دستگاه چاپ فاکتور یکی از پرکاربرد ترین وسایلی است که در زمان چاپ فاکتور سرعت پاسخگویی به مشتری را بالا میبرد ، معمولاً یکی از متداول ترین دستگاه های چاپ فاکتور از نوع حرارتی می باشند که البته برای چاپ کردن فاکتور برخی از کسب و کارها نیز از چاپ فاکتور جوهری نیز استفاده می شود، چاپگر حرارتی با استفاده از رول های حرارتی که دارد می تواند واحد خود و حرارت ایجاد شده روی رول چاپ شود.

چاپ فاکتور کاربن دار

همانطور که اشاره شد کاغذ های کاربن لس امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و در صورتی که آن ها موجود باشند نیازی به استفاده از کاربن نیست.

نکته قابل توجهی که در این مورد وجود دارد این است که با توجه به نیاز مصرف کننده این کاغذ ها در دو یا سه نسخه تهیه می شوند.

یکی از ابزار هایی که در دنیای کسب و کار بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد، فاکتور است. فاکتور فروش چندین نسخه دارد که با توجه به نوع کسب و کار می تواند متغیر باشد.

امروزه فاکتور های دو یا سه نسخه‌ ای بسیار رایج هستند. اما نکته‌ای که در این مورد بسیار مهم است اینکه فاکتور ها باید به صورت یکسان نوشته شوند در یک مجموعه فروشگاهی ممکن است، نوشتن چندین نسخه از یک فاکتور زمان زیادی به خود اختصاص دهد و به همین دلیل برخی افراد از کاربن برای راحتی کار استفاده می کنند.

نحوه استفاده کاربن به این صورت است که در میان لایه های کاغذ یک برگ کاربن قرار می گیرد که نوشته را به صفحه بعد منتقل می کند. اما در کاغذهای کاربن لس شما نیازی به کاربن ندارید و این کاغذ ها با توجه به ساختار و لایه های خود در چندین نسخه کپی می شوند.

اینکه کاغذ کاربن لس در مجموعه و کسب و کار شما چند نسخه ای باشد بستگی به سفارش و استفاده شما دارد، که می‌توانید با توجه به نیاز خود این مورد را در چاپخانه های مختلف سفارش دهید.

در نظر داشته باشید که فاکتور هایی که با کاغذ های کاربن لس سفارش می‌دهید، مانند فاکتور های معمولی هستند و شما می توانید تمامی اطلاعات در مورد مجموعه و یا نشان تجاری خود را در آن ثبت کنید. 

دستگاه چاپ فاکتور

چاپ برگه فاکتور دسته چکی یکی دیگر از خدماتی است که مجموعه چاپخانه تهران و با دستگاه چاپ فاکتور تهران پرینت به مشتریان خود ارائه می دهد، منظور از چاپ فاکتور دسته چکی همان رسید پارکینگ، چاپ رسید دریافت ، چاپ رسید پرداخت، چاپ شارژ مجتمع های مسکونی، چاپ بارنامه ، چاپ فاکتور انبار چاپ، چاپ فاکتور کاربن دار الماس ، دسته فاکتور سه برگی ، چاپ فاکتور کاربن لس ، چاپ فاکتور رسمی فوری ، فاکتور رسمی آماده ، فاکتور ncr ،  و انواع فرم های اداری از جمله فرم سفارش فرم قرارداد، فرم سند حسابداری، فرم تسویه حساب، فرم مرخصی و غیره می باشد.

چاپ فاکتور دسته چکی یا قبض به شکل های مختلفی قابل چاپ و اجرا می باشد از جمله :

تحریر تک برگی یک سوم a4 ، تحریر دو برگی یک سوم a4 ، تحریر دو برگی یک سوم a4، تحریر سه برگی یک سوم a4

دستگاه چاپ فاکتور به صورتی است که چاپ فاکتور دیجیتال در چاپخانه تهران به سرعت بالا انجام می گردد و تمام سفارشات پذیرفته می شود و چاپ فاکتور در تهران به صورت آنلاین نیز صورت می پذرید.

چاپ تراکت ارزان در تهران

انواع چاپ فاکتور

در این قسمت قصد داریم انواع چاپ فاکتور را به شما معرفی کنیم

چاپ فاکتور تبلیغاتی ، چاپ دسته فاکتور سه برگی ، چاپ فاکتور دستی ، چاپ فاکتور ساز

چاپ فاکتور در تهران در کمترین زمان ممکن و در مناطق مختلف تهران انجام می پذیرد مانند چاپ فاکتور میدان بهارستان ، چاپ فاکتور میدان انقلاب

انجام می گردد پس با ما در تماس باشید تا از تخفیف های درصد بالای چاپخانه تهران در این ایام نهایت استفاده رو ببرید.

فاکتور مالیاتی یکی از انواع فاکتور ها می باشد که برای ثبت سفارش های که قرار است صورتحساب به اداره مالیات داده شود مورد استفاده قرار می گیرد

فاکتور های مالیاتی در سایز a4 باید چاپ بشوند و حتما هم باید دارای سه نسخه باشند 

یک نسخه برای مشتریان شما، یک نسخه برای بایگانی حساب خودتان و نسخه دیگری را باید به اداراه مالیات ارائه دهید 

نکته مهم در استفاده از فاکتور مالیاتی این است که تمامی اطلاعات شرکت شما باید چاپ شده باشد و بعد فروش شما داخل فاکتور ثبت بشود

برای ثبت سفارش چاپ فاکتور مالیاتی همین حالا با ما تماس بگیرید

چاپ فاکتور سه برگی و 4 برگی معمولا در مواقعی کاربرد دارند که شما قصد داشته باشید نسخه های دیگری را به اشخاص دیگر نیز بدهید

معمولا برای چاپ قبض رسید و قبض های انبار و فاکتور های مالیاتی از چند نسخه برای فاکتور استفاده می کنند

معمولا برای چاپ فاکتور های بیشتر از دو نسخه از کاغذ های کاربن لس استفاده می کنند تا بدون نیاز به کاربن متن به دیگر صفحات منتقل شود

 

یکی دیگر از فاکتور هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند فاکتور های کاربن لس می باشند

جالب است بدانید در فاکتور های کاربن لس دیگر نیازی به کاربن نمی باشد و به راحتی می توانید بدون نیاز به کاربن نوشته های خود را به نسخه های زیرین منتقل کنید

کاغذ های کاربن لس یا ncr در چاپ انواع فاکتور و رسید ها نقش مهمی دارند که در این حوزه بسیار مصرف دارند

برای چاپ فاکتور کاربن لس همین حالا با ما تماس بگیرید

شما می توانید فاکتور خود را با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه تهران پرینت چاپ کنید

در چاپ فاکتور های تبلیغاتی شما می توانید تمامی مشخصات خود را به همراه مشخصات تماس و آدرس قرار دهید

جالب است بدانید استفاده از فاکتور اختصاصی با نام و نشان خود، اعتبار بسیار زیادی به نام و نشان و برند شما می بخشد

شما می توانید فاکتور خود را به صورت تک رنگ و یا دو رنگ و چهار رنگ به صورت کامل اختصاصی در مجموعه تهران پرینت چاپ کنید

همچنین شما می توانید در چاپ فاکتور خود از لوگو و یا برند انحصاری خود نیز استفاده کنید برای چاپ فاکتور تبلیغاتی خود فقط کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید

یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از کاغذ های کاربن لس که در پاراگراف قبلی به آن ها اشاره شد چاپ فاکتور برای استفاده در کسب و کار های مختلف است که شما می توانید با مراجعه به یک چاپخانه این نوع کاغذ را با توجه به نیاز خود سفارش دهید. البته که تمام روال و روند مورد نیاز برای چاپ فاکتور بر روی این کاغذ ها نیز پیاده می شود.

 متناسب با سلیقه شما رنگ بندی این کاغذ ها می تواند متفاوت باشد. همچنین در ابعاد و سایز های مختلف می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود و همچنین میزان فروش مجموعه این فاکتور ها را سفارش دهید. شاید برای شما سوال باشد که در لایه های این نوع کاغذ چه موادی به کار رفته است که با توجه به این که قابل مشاهده نیست می تواند جوهر خودکار را بدون استفاده کاربن از صفحات عبور دهد. 

نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که باید گفت کاغذ های کاربن لس از کپسول های میکروسکوپی ساخته شده اند که ترکیب این کپسول ها رنگ ها را به وجود می‌آورد و همچنین منجر به انتقال رنگ بر روی صفحه زیرین می شود. اما این که روند و فرآیند انتقال رنگ از بین صفحات به چه صورت انجام می شود، باید گفت هنگامی که شما یک فشار مکانیکی به کاغذ وارد می کنید کپسول ها که حاوی رنگ هستند آزاد می شوند و به صفحه زیرین منتقل می شوند. 

صفحه زیرین یا دومین در قسمت رو نیز شامل کپسول های رنگی می باشد که مجددا با آزاد شدن این کپسول های رنگی در صفحه دوم که هم در قسمت روی صفحه هم در قسمت پشت صفحه اتفاق می افتد، برگه سوم نیز رنگی می گردد. می توان گفت صفحه های وسط دو بار به رنگ آغشته می شوند.

برای ثبت سفارش چاپ فاکتور و دریافت قیمت ها فقط کافی است داخل تلگرام یا واتساپ به ما پیام دهید تا همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند

در صورت نیاز همکاران ما میتوانند برای انتخاب درست فاکتور ایده آل، به شما مشاوره دهند و حالت های مختلف چاپ فاکتور را برای شما شرح دهند

یکی از خدمات مهم مجموعه چاپ تهران، طراحی فاکتور به صورت اختصاصی برای مشتریان میباشد.
چنانچه طراحی فاکتور خود را ندارید اصلا نگران نباشید.

مجموعه چاپ تهران دارای گروهی از طراحان حرفه ای میباشد که تسلط زیادی روی چاپ و گرافیک دارند و میتوانند شما را در رسیدن به یک طراحی ایده آل یاری کنند

قیمت چاپ فاکتور به عوامل متعددی بستگی دارد.
اولین نکته رنگ چاپ میباشد، شما میتوانید فاکتور خود را به صورت تگ رنگ، دو رنگ و چهار رنگ(تمام رنگی) چاپ کنید که این مورد روی قیمت تاثیر گذار است

نکته بعدی تاثیر گذار در قیمت فاکتور انتخاب سایز میباشد
به طور نرمال اندازه متوسط برای چاپ فاکتور های فروش A5 میباشد که البته شما میتوانید از اندازه های بزرگتر نیز استفاده کنید

نکته آخر تاثیر گذار در قیمت چاپ فاکتور، جنس کاغذ ها و تعداد نسخه ها میباشد.
شما میتوانید از کاغذ های تحریر و کاغذ های کاربن لس استفاده کنید و در مورد تعداد نسخه ها میتوانید از تک نسخه تا پنج نسخه فاکتور خود را چاپ کنید

23984
رضایت از سفارش
87%
مشتری در استان تهران
0
رضایت از تحویل به موقع
91%