چاپ جعبه اسباب بازی

چاپ جعبه اسباب بازی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می‌خوانید
به این محتوی رای دهید

اسباب بازی وسیله‌ای برای سرگرمی و فراگیری بدون واسطه برای کودکان می‌باشد. پیاده‌سازی طرح‌های نوآورانه و متناسب با روحیات کودکان، ترکیب مناسب رنگ‌ها و جذابیت با طرح و رنگ‌های زیبا، خصوصیت‌های مورد انتظار از جعبه‌های اسباب بازی است‌. بعداز پیاده‌سازی جعبه اسباب بازی یکی‌از موارد دارای اهمیت، چاپ باکیفیت جعبه اسباب بازی می‌باشد. چاپ جعبه اسباب بازی او‌لین نکته‌ای می‌باشد که معمولا کودکان موقع خرید اسباب بازی به آن توجه می‌نمایند. چاپ جعبه و بسته بندی مناسب برای اسباب بازی ضمن جذب بچه‌ها می‌تواند باعث معرفی و مراقبت از آنها نیز گردد. از این رو جعبه اسباب بازی برای بازاریابی و فروش بیشتر و همچنین برای مراقبت از کودکان دارای اهمیت است.

جعبه اسباب بازی چیست؟

جعبه اسباب بازی کارتنی است که به منظور بسته بندی انواع اسباب بازی در نظر گرفته می‌شود. این جعبه به صورت کارتن‌های چاپی طرح‌دار و ساده تولید می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی کارتن‌های اسباب بازی استحکام آن در برابر آسیب می‌باشند. کارتن اسباب بازی دارای طراحی منحصر به فردی هستند و معمولا برای حفاظت از محصول و بازاریابی آن در نظر گرفته می‌شود.

شرکت‌های تولیدکننده اسباب بازی برای ساخت کارتن دقت زیادی می‌کنند تا در بازار مزیت رقابتی ایجاد کنند. لذا کیفیت چاپ کارتن اسباب بازی و به کاربردن رنگ‌های مختلف در آن در بازاریابی و فروش بیشتر دارای اهمیت است.

جعبه اسباب بازی

کاربرد جعبه اسباب بازی

کارتن‌های اسباب بازی عموما در ضخامت متوسط با رنگ‌های فانتزی طراحی، چاپ و تولید می‌شوند. این نوع کارتن‌ها با رنگ و جلوه‌های زیبایی که دارند سبب می‌شود که جعبه نهایی به گونه‌ای تولید شود که انواع کارتن بسته بندی از آسیب حفظ شود. از این رو جعبه بسته بندی اسباب بازی از آسیب محفوظ می‌ماند. همچنین به دلیل اینکه قطعات اسباب بازی کوچک هستند و بدون بسته بندی ممکن است گم شوند، جعبه بسته بندی سبب می‌شود که از این قطعات به درستی محافظت شود.

جعبه های اسباب بازی با طراحی زیبا مزیت فروش و بازاریابی اسباب بازی ها را افزایش می دهند. فروشندگان اسباب بازی با بسته بندی جذاب و با جلوه های بصری زیبا می توانند بیشترین فروش از اسباب بازی را داشته باشند.

جعبه اسباب بازی

انواع جعبه اسباب بازی

در تولید جعبه اسباب بازی عموما از طرح‌های شاد و تصاویر جذاب و رنگ‌های مناسب استفاده می‌شود. از این رو کارتن‌های اسباب بازی معمولا در دو مدال چاپ ساده و چاپ لمینتی تولید می‌شوند.

اسباب بازی‌های کوچک در مارتن با ورق سه لایه و چاپ افست و ب صورت لمینیتی تولید می‌شوند. کارتن اسباب بازی‌های بزرگتر و سنگین وزن نیز معمولا با استفاده از ورق 5 لایه و با چاپ افست تولید می‌شوند. انواع جعبه اسباب بازی از نظر شکل ظاهر، طراحی، جنس بدنه به صورت زیر طبقه بندی می‌شود:

–  بسته بندی مقوایی با ورق پلاستیکی

در جعبه اسباب بازی طرح‌های گرافیکی شامل هر تصویر اسباب بازی چاپ می‌شود. همچنین در قسمتی از آن از ورق‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.

–  کارتن ساده بسته بندی اسباب بازی

بر روی کارتن ساده بسته بندی اسباب بازی از چاپ گرافیکی استفاده می‌شود. در این نوع بسته بندی جزئیات محصول به طور کامل بیان می‌شود. این محصول وزت کمی دارد و در مجموع یک نوع بسته بندی ارزان اسباب بازی محسوب می‌شود.

کمترین تیراژ چاپ جعبه اسباب بازی در چاپخانه تهران

کمترین تیراژ چاپ جعبه اسباب بازی در چاپخانه تهران با توجه به اندازه کارتن، نوع چاپ و اندازه آن متفاوت است. برای اطلاع دقیق از کمترین تراژ چاپ جعبه اسباب بازی در چاپخانه تهران با راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در همین سایت اشاره شده است، با ما در تماس باشید.

جعبه اسباب بازی
???????????????????????????????????????????????????????????????

مزایا و معایب جعبه اسباب بازی

طراحی و نوع بسته بندی اسباب بازی بر روحیه کودکان تاثیرگذار است. از سویی به فروشندگان کمک می‌کند که محصول را بازاریابی کنند و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برسانند. توجه به کیفیت بسته بندی سبب می‌شود که حمل و نقل لوازم بازی را آسان کند. جعبه بسته بندی از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.

جعبه اسباب بازی سبب خاطره انگیز شدن و ماندگاری برندها در ذهن مخاطبان می‌شود.

کارتن اسباب بازی از پاره شدن جلوگیری می‌شود. جعبه اسباب بازی از تکان‌های زیاد یا پرت شدن اسباب بازی جلوگیری می‌کند. اغلب کارتن‌های اسباب بازی دارای روکش پلاستیکی یا سلفونی و لمینتی هستند و آنها را در برابر رطوبت حفاظت می‌کند.

جعبه اسباب بازی

هزینه چاپ جعبه اسباب بازی

هزینه‌های چاپ جعبه اسباب بازی تحت تاثیر عوامل زیر است:

–  طراحی گرافیک: طراحی گرافیک شامل تصاویر، الگوها، شعار و اطلاعات مرتبط با محصول می‌باشد. هدف اصلی این نوع طراحی، جلب نظر و جذب کودکان و ونوجوانان می‌باشد.

–  انتخاب مواد مناسب: جعبه‌های اسباب بازی از مقوا، کارتن و یا مواد دیگر تهیه شده است. انتخاب مواد با کیفیت و مقاوم برای حفظ ایمنی اسباب بازی و جلب توجه کودکان دارای اهمیت است.

–  چاپ اطلاعات: بر روی جعبه اسباب بازی اطلاعاتی از قبیل نام محصول، برند و رده سنی نوشته می‌شود. همچنین توضیحات مختصری در رابطه با محصول و تصاویر درج می‌شود.

–  استفاده از طرح و رنگ: انتخاب رنگ جذاب و زنده برای چاپ اسباب بازی دارای اهمیت است زیرا این طرح و نقش‌ها تخیل کودکان را تحریک می‌کند.

–  توجه به ایمنی: در چاپ جعبه‌های اسباب بازی توجه به نکات ایمنی و محافظت از قطعات دارای اهمیت است.

–  سایر اطلاعات: اضافه کردن عناصری مانند QR کدها و یا لینک‌های اینترنتی و همچنین چاپ جعبه‌های اسباب بازی مطابق با سبک و موضوع بازی دارای اهمیت می‌باشد.

–  چاپ رنگی اسباب بازی: در صورتی که تعداد رنگ‌هایی که در چاپ جعبه اسباب بازی بیشتر باشد هزینه چاپ آن بیشتر است.

بنابراین هزینه چاپ جعبه‌های اسباب بازی با توجه به نوع جعبه، ابعاد، اندازه و نوع چاپ متفاوت است.

جعبه اسباب بازی

سفارش آنلاین چاپ جعبه اسباب بازی

برای سفارش آنلاین چاپ جعبه اسباب بازی با راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما ارائه شده است با ما در تماس باشید. مجموعه ما با کادری مجرب کلیه خدمات سفارش چاپ جعبه اسباب بازی و انواع بسته بندی را با بهترین کیفیت به انجام می‌رساند. این مجموعه قابلیت چاپ رنگی انواع جعبه در چند طیف مختلف را به انجام می‌رساند. در نتیجه هر طرح شاد و جذابی که برای بسته بندی اسباب بازی نیاز دارید در این مجموعه قابل انجام است.

چاپ جعبه در چاپخانه تهران با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن با قیمت مناسب انجام می شود. شما می توانید برای چاپ جعبه اسباب بازی نیز با ما تماس بگیرید. ضمن اینکه برای ارائه محصولات خود به مشتری می توانید از خدمات چاپ لیبل و چاپ ساک دستی نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *