ست اداری خلاقانه

9 نمونه ست اداری خلاقانه و جذاب

آنچه در این مقاله می‌خوانید
به این محتوی رای دهید

امروزه لازم است به دلیل گسترش مشاغل و قرار گرفتن در عرصه رقابت، همچنین افزایش بهره‌وری اقداماتی انجام دهید. طراحی ست اداری خلاقانه این امکان را در حیطه کاری برای شما فراهم می‌کند تا کیفیت خدمات خود را بهتر ارائه دهید و بتوانید با مشتریان خود ارتباط آسان‌تری داشته باشید.

یک ست اداری خلاقانه جذاب باعث می‌شود شما برای همیشه در ذهن مخاطب نقش ببندید و این موضوع به تبلیغ کسب و کار شما کمک ویژه‌ای می‌کند.

ست اداری خلاقانه به مجموعه‌ای از ادوات و تجهیزات مورد نیاز برای انجام کارهای روزمره در یک محیط اداری گفته می‌شود که می‌تواند شامل: پاکت اداری، کارت ویزیت، فولدر پوشه، کاغذ A4 و A5، سربرگ، لیبل سی دی و دی وی دی وهمچنین خودکار و … باشد.

مزایای استفاده از ست اداری

بدون شک در هر حیطه شغلی شما به یکسری المان‌ها برای جذابیت و بهتر دیده شدن نیاز دارید. ست اداری خلاقانه مزیت‌های زیادی به مشاغل می‌بخشد که موارد زیر نمونه‌هایی از این مزایا است:

  • اعتبار بخشی: استفاده از ست اداری به کسب و کار شما اعتبار می‌بخشد. درواقع نشان می‌دهد که به جزئیات کار خود اهمیت داده و از سطح کیفی خوبی برخوردارید.
  • سهولت در انتقال اطلاعات کاری: با استفاده از ست اداری خلاقانه تمام اطلاعات شما از قبیل شماره تماس، ایمیل، آدرس محل کسب و کار، شماره نمالر و… در آن ثبت است و مخاطب با در اختیار داشتن آن می‌تواند به این اطلاعات به راحتی دسترسی داشته باشد
  • تمایز از رقبا: قطعا در شغل خود رقبای زیادی دارید و ممکن است به دنبال راهی برای متمایز نشان دادن خود بین آن‌ها باشید. یک ست اداری خلاقانه و جذاب می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت خوب کاری شما را نشان دهد و در عرصه رقابت بهتر دیده شوید
  • هویت سازی: شما به عنوان یک کسب و کار باید در ذهن افراد به خوبی نقش ببندید. هویت سازی برندتان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید تا به هنگام برقراری ارتباط با مشتریان آن‌ها بدانند با چه شرکت و برندی در حال مکاتبه هستند.

9 نمونه ست اداری خلاقانه

ست اداری خلاقانه

1. ست آرگو

ست آرگو تلفیقی از هنر و تاریخ است که فضایی رنگارنگو جسورانه را به مخاطب نشان می‌دهد. ست آرگو از یک قطب نما الهام گرفته و با سایه‌های طلایی و ملایم حس یک اثر هنری را به شما منتقل می‌کند. ست آرگو علاوه بر زیبایی از سطح کیفی منحصر به فردی برخوردار است. در لوگوی این ست شما حروف بزرگی را می‌بینید که به جلوه آن زیبای بیشتری بخشیده است.

ست اداری خلاقانه

2. ست پیتایا

استفاده از رنگ نارنجی در طراحی ست اداری خلاقانه جذابیت کار را بالا می برد. اگر به رنگ‌ نارنجی علاقه دارید احتمالا ست پیتایا توجه شما را جلب کند. این ست با منو و کارت‌های خیره کننده ازترکیب رنگ‌های صورتی، بنفش، نارنجی ساخته شده است و به مخاطب حسی سرشار از آرامش را القا می‌کند. احتمالا با دیدن ست پیتایا کشور مکزیک یا عناصر طبیعت در ذهن شما نقش ببنند و در قالب یک آبرنگ شما را مجذوب خود کند.

ست اداری خلاقانه

 3. Brass Union

ست اداری خلاقانه و منحصر به فرد Brass Union با الهام از زندان طراحی شده است که  دارای کارت ویزیت، پاکت نامه و نامه با ترکیب رنگ آبی، طلایی و کرم است. این ست جذاب اداری بسیار مناسب رستوران‌های لوکس و جذاب است و یک شور و تحرک بازیگوشانه را به نمایش می‌گذارد.

ست اداری خلاقانه

4.  Mühendisler

این ست اداری خلاقانه و پیچیده حس امنیت را به مخاطب منتقل کرده و از ترکیب رنگ مشکی و زرد ساخته شده است. ست Mühendisler با طرحی لوگوی خود که ترکیبی از بلوک‌های  ساختمانی است ابتکاری جالب را برای یک شرکت ساختمانی به نمایش گذاشته است. بهتر است بدانید که این ست جذاب و خیره کننده از بهترین کیفیت برای تولید این اثر هنری استفاده کرده است‌.

ست اداری خلاقانه

 5. ست اداری مدرسه هنرهای آزاد  Francesco Petrarca

ست اداری مدرسه هنرهای آزاد شامل خودکار، دفترچه یادداشت و دفتری با الگوهای تکراری است و تشکیل شده از رنگ‌های براق با خطوط روشن و همچنین تایپوگرافی با رنگ‌های زرد و سیاه است. طراحی پوشه آن بسیار جذاب  همراه با پرتره petrarca است وبه مخاطب حس ظرافت را القا می‌کند.

ست اداری خلاقانه

6.   نمایندگی Landmark Abstract

ست جذاب اداری Landmark Abstract ترکیبی از رنگ‌های آبی مجلل و نقره‌ای پیچیده است که خلاقیت حرفه‌ای را به نمایش می‌گذارد. این ست جذاب از پاکت نامه، سنجاق، سربرگ و کارت ویزیت منحصر به فردی ساخته شده است و طرحی مینیمالی، شرکتی را نشان می‌دهد.

ست اداری خلاقانه

7. ست اداری جولیان لافتج

این ست خلاقانه دارای کارت ویزیت ظریف و خیره کننده‌ای است که احساس متفاوتی را به مشتری منتقل می‌کند. سربرگ آن زیبایی منحصر به فرد یک تاج گل را به نمایش می‌گذارد که دارای یک طراحی یکپارچه است. ست اداری جولیان لافتج از رنگ‌های ساده، شیک ساخته شده است که ترکیبی از رنگ قهوه‌ای  و خاکستری باکیفیت است‌.

ست اداری خلاقانه

8.  Oomph توسط جو شاکلتون

این ست اداری بسیار مناسب برای مشاغلی است که با بسته بندی محصولات سر و کار داشته و می‌توانند این ست منحصر به فرد که از کاغذ باکیفیت کرافت ساخته شده را همراه با محصولات خود به مشتری هدیه بدهند. درواقع این ست اداری جذاب خود را طرفدار محیط زیست نشان داده‌اند.

ست اداری خلاقانه

9. Semet Interactive

این ست خلاقانه و جذاب از رنگ‌های پر رنگ و چشم نوازی ساخته شده است. در این ست رنگ‌های صورتی، بنفش و قرمز به کار رفته است که لوگوی گرد و لایه‌ای را به نمایش می‌گذارد. سربرگ ست Semet Interactive کاملا ساده و بدون حاشیه است که در فضای آن از حروف درشت، کشیده و مورب استفاده کرده اند.

اگر کسب و کار خود برا به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید یا برای شرکت خود به دنبال راعی برای ارتباط آسان و راحت با مشتری و سایر شرکت‌ها هستید ست اداری بهترین ابزار برای رسیدن به هدفتان در این زمینه است. ست اداری خلاقانه کمک می‌کند تا حرفه‌ای به نظر رسیده و بهتر دیده شوید. برای چاپ ست اداری مورد نظر خود می‌توانید به چاپخانه تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *