تاثیر چاپ در افزایش فروش | چگونگی افزایش نرخ فروش به کمک محصولات چاپی

تاثیر چاپ در افزایش فروش

آنچه در این مقاله می‌خوانید
امتیاز کاربران: 4.9 از 5 - (7 رای)

در دنیای امروزی که دیگر افراد جامعه وقتی برای فکر کردن و یا تصمیم گیری درست ندارند تنها چیزی که توجه آن ها را جلب می کند چیز های جدید و متفاوت است، در این مقاله به تاثیر چاپ در افزایش فروش می پردازیم.

تاثیری که چاپ بر روی کسب و کار شما می گذارد را می توان تا حد بیشماری زیاد احتساب کرد.شما از طریق صنعت چاپ می توانید به راحتی هرچه تمام تر محصولات ، خدمات ، ویژگی ها و تمامی خصوصیاتی که دوست دارید مشتری درباره شما بداند را معرفی می کنید.

در دوره که در آن زندگی می کنیم جلب کردن رضایت مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار  است آن هم به این دلیل که تعداد شرکت هایی که خدمات شما را ارائه می دهند بسیار است.

در دوران قدیم تعداد شرکت های خدماتی کم بود و مردم جامعه حق انتخابی نداشتند اما در این دوره بسیاری از شرکت ها با هم سر رقابت دارند که محصولات مشترک خود را به یک فروشنده بفروشند و یا خدمات خود را ارائه کنند.

رقابت در کسب و کار های امروزی به قدری شدید است که حتی اگر شرکت شما در کوچکترین نکات موجود نیز تعللی ایجاد بکند ممکن است که به صورت کامل کسب و کار شما را بخوابد.

تاثیر چاپ بر روی توجه مشتری

تاثیر چاپ بر روی توجه مشتری

تاثیری که محصولات چاپی بر روی مشتری می زند را به صورت کامل باز می کنیم.

باتوجه به روند افزایشی استقبال مردم از اینترنت، هنوز هم بسیاری از افراد هستند که نمی توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

چاپ می تواند بهترین گزینه برای کسب و کار های این چنین باشد که مشتریانی مخصوص به خود را دارد.

محصولات چاپی به دلیل فیزیکی بودن می توانند تاثیر بسیار خوبی را در افزایش روند فروش کسب و کار شما بگذارد.

در بخش های پایین می خواهیم به تاثیر تک تک محصولات چاپی در روند افزایش فروش شما صحبتی را داشته باشیم ، با ما همراه باشید.

تأثیر چاپ لیبل در افزایش فروش

تأثیر چاپ لیبل در افزایش فروش

لیبل ها را می توان به عنوان یکی از بهترین مواردی دانست که در افزایش روند فروش شما تاثیرگذار باشد.

اولین چیزی که مشتریان از محصول شما می بینند ، برچسب روی محصولات شما است. طراحی شیک و حرفه ای لیبل می تواند در همان لحظه اول خرید را در دل مشتری بی اندازد.

لیبل محصولات خود را همانند لباس خودتان در نظر بگیرید، تصور کنید که برای استخدام در شرکتی عازم می شوید.

به جای اینکه از کت و شلوار استفاده کنید از یک پیرهن کثیف استفاده می کنید.

با این کار کلاس کار خود را پایین اورده اید و در همان لحظه اول کارگذار تصمیم می گیرد که شما را استخدام نکند.

طراحی لیبل نیز دقیقا باید به همین صورت باشد به صورتی که توجه مشتری را جلب کند و وی را ترغیب به خرید کند.

چاپ لیبل ها می تواند به اشکال مختلفی انجام گیرد ولی در کشور ایران معمولا شرکت ها از کاغذ پشت چسب دار استفاده می کنند.

کاغذ پشت چسب دار معمولا به صورته ورقه ای و یا رولی مورد استفاده قرار می گیرد.برای سفارش خرید کاغذ پشت چسب دار می توانید با ما تماس بگیرید.

لیبل ها شامل اطلاعات بسیار زیادی از محصولات شما هستند پس بهتر است به طوری طراحی شوند که علاوه بر ظاهری شیک و زیبا بتواند اطلاعات مفیدی را به خواننده برساند.

در یک عبارت خلاصه و مفید می توان لیبل را هویت محصول شما دانست.

در ادامه صحبت ها درباره تاثیر چاپ در افزایش فروش می پردازیم به:

تأثیر چاپ کاتالوگ در فروش

تأثیر چاپ کاتالوگ در فروش

از دیگر تاثیرگذار ترین تکنیک هایی که می توان برای افزایش فروش انجام داد چاپ کاتالوگ است.

به هیچ عنوان از موثرترین ابزار تبلیغاتی که کاتالوگ نام دارد غافل نشوید ، تحقیقاتی که انجام گرفته است نشان داده است که داشتن یک کاتالوگ مناسب با رعایت تمام استاندارد ها می تواند نرخ فروش شما را تا حدود 20 درصد افزایش دهد.

منظور از یک کاتالوگ استاندارد این است که علاوه بر اندازه ای مناسب ، متن ها و عکس ها و رنگ ها و حتی طرح های گرافیکی آن به صورتی باشد که مشتری را به صورت کامل جذب کند.

داشتن کاتالوگی با این خصوصیات می تواند به حد بسیار زیادی در روند فروش شما تاثیر مثبت بگذارد و علاوه بر آن کلاس کار شما را بالا ببرد.

طراحی کاتالوگ بدون برنامه به هیچ عنوان نمی تواند تاثیرگذار باشد و قبل از شروع طراحی آن باید تحقیقاتی در مورد افرادی که می خواند این کاتالوگ را مشاهده کنند صورت بگیرد تا کاتالوگی استاندارد تولید شود.

برای اطلاع بیشتر از سفارش کاتالوگ استاندارد می توانید به صفجه چاپ کاتالوگ در تهران مراجعه کنید و کاتالوگ مورد نظر خود را انتخاب، سفارش و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

تاثیر چاپ بروشور در افزایش فروش

تاثیر چاپ بروشور در افزایش فروش

بروشور از دیگر مواردی است که می تواند سرعت فروش شما را چند برابر کند.طراحی بروشور با کیفیت می تواند به راحتی موجب افزایش درآمد شما باشد.

بروشور ها باید به گونه ای طراحی شوند که بتوانند به راحتی به مخاطب اطلاعات محصول را برسانند.

درواقع بروشور ها برای انتقال مفید ترین اطلاعات محصول به خریدار در کمترین زمان ممکن است و البته که با طراحی شیک و زیبا.

احتمالا برای شما سوال پیش می آید که چه تفاوتی بین کاتالوگ و بروشور وجود دارد!

درواقع کاتالوگ و بروشور تفاوت های جزئی اما تاثیرگذاری دارند که ما در مقاله تفاوت بین کاتالوگ و بروشور به آن پرداخته ایم.

سخن آخر

حتما تا به اینجا متوجه شده اید که تاثیر چاپ در افزایش فروش به چه صورتی است و چقدر می تواند در روند فروش شما تاثیرگذار باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با تماس با مشاوران ما این ابهامات را برطرف کنید.

تمام محصولاتی که نام برده شده را می توانید از چاپخانه تهران پرینت خریداری کنید و با این کار فقط یک تماس فاصله دارید.

امیدواریم که از این مقاله آموزشی نهایت لذت را برده باشید.

راه های تبلیغات با استفاده از چاپ

امروزه صنعت چاپ بسیار گسترده شده است به طوریکه همه فعالان صنفی برای تبلیغات به چاپ نیاز دارند
برای مثال شما اگر بخواهید بازاریابی محصول انجام دهید ابتدا باید کاتالوگ محصولات خودتان را به بهترین نحو طراحی و چاپ کنید تا مشتریان شما جذب تبلیغات شما شوند و حس اعتماد در آن ها شکل بگیرد

چاپ هایی که برای همه کسب و کار ها ضروری هستند؟

همانطور که در مقاله بالا گفته شد برخی چاپ ها برای تبلیغات به کار میروند اما بعضی از چاپ ها برای فعالان کسب و کار ها الزامی میباشد
اول از همه چاپ کارت ویزیت میباشد که بایستی همه افراد دارا باشند در مرحله بعدی چاپ فاکتور اختصاصی و چاپ پاکت برای فاکتور میتواند نظر مشتریان شما را تا حد زیادی جلب کند

افزایش فروش محصولات از طریق چاپ

همانطور که گفته شد برای جذب مشتریان یکی از بهترین روش ها بازاریابی میباشد که از ابزار های بازاریابی کاتالوگ و بروشور و …. میباشند که باید برای چاپ آن ها اقدام کنید.
اما نکته خیلی مهم در فروش محصولات، بسته بندی محصول میباشد که اگر میخواهید نسبت به سایر رقبا پیشرو باشید باید برای محصول خود بسته بندی و جعبه منحصر به فرد چاپ کنید
بسته بندی خوب همیشه باعث جلب نظر مشتریان میشود

تبلیغات ترکیبی بهترین راه برای افزایش فروش

همانطور که میدانید امروزه نوع جدیدی از تبلیغات به میان آمده است به نام تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات با استفاده از فضای مجازی که تاثیر بسیار زیادی در بازدهی تبلیغات دارد.
اما باید بگوییم تبلیغات دیجیتال هم به تنهایی نمیتواند انتظارات شما را بر آورده کند پس راه حل چیست ؟
باید بگوییم که امروز کسب و کار های بزرگ کمپین تبلیغاتی متنوعی دارند که همین تنوع باعث افزایش بازدهی فوق العاده برای آن ها میشود.
به طور کلی اگر میخواهید تبلیغات بسیار موثری داشته باشید باید در کمپین تبلیغاتی خود هم از روش های دیجیتال و هم از تبلیغات چاپی استفاده کنید تا بتوانید بازدهی فوق العاده ای در تبلیغات خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *