راهنمای خرید کاغذ A4

لطفا چنانچه راجب مدل های کاغذ A4 و برند های کاغذ ها اطلاعی ندارید ابتدا ویدیو زیر را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید
در ویدیو زیر سعی کردیم راهنمای کاملی برای خرید کاغذ A4 برای شما عزیران فراهم کنیم

کاغذ a4 80 گرمی کپی مکس

کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی

سایز : A4(21*29.7)
جنس کاغذ : 80 گرمی اندونزی
بسته بندی شده در ایران

کاغذ a4 اکسلنت

کاغذ A4 اکسلنت 80 گرمی

سایز : A4(21*29.7)
جنس کاغذ : 80 گرمی اندونزی
محصول شرکت پیپروان

کاغذ a3 80 گرمی گلد

کاغذ A3 گلد 80 گرمی

سایز : A3(42*29.7)
جنس کاغذ : 80 گرمی اندونزی
بسته بندی شده در ایران

کاغذ A5 80 گرمی گلد

کاغذ A5 گلد 80 گرمی

سایز : A5(21*14.8)
جنس کاغذ : 80 گرمی اندونزی
بسته بندی شده در ایران

کاغذ a4 کپی مکس رنگی ایرانی

کاغذ A4 رنگی 80 گرمی ایرانی

سایز : A4(21*29.7)
جنس کاغذ : 80 گرمی
دارای رنگ های صورتی - سبز - آبی - زرد

فروش کاغذ a4

کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی

سایز : A4(21*29.7)
جنس کاغذ : 80 گرمی اندونزی
بسته بندی شده در ایران

حداقل سفارش 20 بسته می باشد
لطفا برای ثبت سفارش داخل واتساپ پیام دهید

خرید کاغذ A4 ارزان

فروش کاغذ a4 در تهران ، توسط چاپخانه تهران با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و بدون واسطه به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

برای سفارش کاغذ همین حالا تماس بگیرید!

 

شما عزیزان در صورتی که به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید تا بتوانید از آنجا بهترین برندهای کاغذ a4 را بدون واسطه و با قیمت مناسب خرید کنید.

در اینجا ما به شما این تضمین را می‌دهیم که چاپخانه تهران جزو معدود فروشگاه هایی در سطح شهر تهران است که انواع کاغذهای a4 را از وارد کننده اصلی بدون هیچ واسطه خریداری نموده و با قیمت مناسب مطابق با اتحادیه فروش کاغذ در تهران به مشتریان خود عرضه می کند.

برای فروش کاغذ a۴ چاپخانه تهران این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که آنها بتوانند از راه های مختلفی مانند وب سایت رسمی چاپخانه تهران یا از طریق تلگرام مشتریان بتوانند کاغذ آچار مورد نظر خود را سفارش دهند.

خرید ارزان کاغذ کتان
و دیگر نیازی نباشد که به صورت حضوری بخواهند به فروشگاه کاغذ و مقوا مجموعه ما مراجعه نمایند، در این فروشگاه انواع برندهای کاغذ a۴ مانند کاغذ a4 دبل آ (double A)، پیپر وان (Paper one)، کپی مکس (CopiMax)، به صورت مستقیم از تولید کننده های اصلی آنها در کشورهای مختلف خریداری شده و با قیمت مصوب اتحادیه فروش کاغذ a4 در تهران به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

نمایندگی فروش کاغذ a4

پس شما عزیزان دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید که به خاطر نوسانات زیاد قیمت کاغذ a۴ در چند سال اخیر بخواهید پول اضافی بابت خرید کاغذ a۴ پرداخت نمایید.

فروش کاغذ a4 در تهران تخصص ماست و این تخصص سال ها زمان نیاز داشته است.

چراکه فروشگاه چاپخانه تهران نمایندگی فروش کاغذ a4 در تهران می باشد و قیمت مصوب کاغذ a4 را شما فقط و فقط میتوانید در چاپخانه تهران بیابید.

چراکه چاپخانه تهران تنها فروشگاه ای است که به صورت مستقیم از از تولید کننده‌های اصلی کاغذ a۴ محصول خود را خریداری می‌کند و آن را با قیمت مصوب اتحادیه فروش کاغذ a4 در تهران به مشتریان آن می دهد.

فروش کاغذ a4
فروش کاغذ a4 کپی مکس در تهران

فروش کاغذ a4 کپی مکس

کاغذ a4 مکس یکی از پرمصرف‌ترین کاغذهای a4 در کشور ما می باشد. بسیاری از مشتریانی که به فروشگاه چاپخانه تهران برای خرید a4 مراجعه می‌کنند ، تقاضای خرید کاغذ a4 کپی مکس را دارند. در فروشگاه های مختلف فروش کاغذ a۴ به دو صورت عرضه می شود، کاغذ کپی مکس مرغوب که مجموعه در ۲ رنگ بسته بندی قرمز و آبی با برش در داخل کشور می باشد. و این کاغذ دارای وزن هر برگ ۸۰ گرم میباشد و به صورت بسته عرضه می‌شود. که هر بسته شامل ۵ بسته کاغذ a۴ با تعداد ۵۰۰ برگ میباشد و البته نوع دیگری از کاغذ a۴ کپی مکس در بازار است. فروش کاغذ تحریر که دارای کیفیت پایین و نامرغوب می باشد، به شما عزیزان اگر قصد خرید کاغذ a۴ کپی مکس با کیفیت مرغوب را دارید. بهتر است به نمایندگی اصلی فروش کاغذ a۴ در تهران نمایید، از دیگر ویژگی های این محصول می توان به این موضوع اشاره کرد. که کاغذ a۴ کپی مکس ساخت کشور اندونزی می باشد و این محصول در سایزهای a4 و a3 عرضه می شود وزن a4 کپی مکس ۸۰ گرم می باشد و نوع بسته بندی آن از نوع کیسه ای است.

فروش کاغذ a۴ سل پرینت

کاغذ a۴ سل پرینت و یا Cell Print یکی دیگر از از برندهای کاغذ a۴ می باشد، که این محصول نیز جزو کاغذ های آچار پر مصرف در کشور ما محسوب می شود. از ویژگی های این محصول می توان به این موضوع اشاره کرد، که کاغذهایی سل پرینت دارای وزن ۸۰ گرم می باشند. و همچنین برای پرینترهای جوهر افشان و لیزری دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند و همچنین ابعاد کاغذ سل پرینت ۲۱۰ در ۲۹۷ میلی متر می باشد. کاغذ گلاسه هر بسته شامل ۵ بسته کاغذ a۴ با تعداد ۵۰۰ برگ می باشد و کاغذ a۴ سل پرینت بدون پرز در چاپخانه تهران با بهترین کیفیت به شما مشتریان ارائه می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نوع بسته‌بندی آن اشاره کرد که دارای بسته بندی جعبه ی درجه یک می باشد. و همانطور که در قسمت های قبلی هم گفته شد فروش کاغذ a۴ در تهران از جمله کاغذ a۴ سل پرینت با قیمت مصوب اتحادیه فروش کاغذ به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. برای خرید کاغذ A4 در تهران همین حالا تماس بگیرید.
فروش کاغذ a4 سل پرینت
فروش کاغذ a4 دبل آ در تهران

فروش عمده کاغذ a۴ دبل آ

کاغذ a4 دبل آ (double A) یکی دیگر از برندهای کاغذ a۴ محسوب می شود که البته جز برند های پر مصرف در داخل بازار ایران به حساب می‌آید.

کاغذ a4 دبل آ از ماندگارترین کاغذها برای پرینترهای لیزری می باشد، این کاغذ کمترین جذب گرد و غبار را نسبت به سایر کاغذها دارد که این امر اتفاقاً باعث افزایش طول عمر پرینتر می شود.

از ویژگی های این محصول می توان به این موضوع اشاره کرد که این محصول ساخت کشور تایلند می باشد و در سایزهای a3 ،a4 ،a5 ، به بازار عرضه می شود

وزن کاغذ دبل آ حدودا ۸۰۰ گرم و نوع بسته بندی آن کارتنی است. خرید کاغذ دبن آ را همین حالا با یک تماس به ثبت برسانید.

کاغذ a۴ پیپروان

کاغذ a۴ پیپروان (Paper One) یکی دیگر از برند های درجه یک در بازار محسوب می شود. این کاغذ a۴ هم یکی دیگر از محصولات کشور اندونزی می‌باشد، که از نظر کیفیت در آسیا حرف اول را می زند کاغذ a۴ پیپروان غالباً تراکمی بالای ۸۵ را دارا بوده است. خرید سررسید 1400 و چاپخانه های بزرگ کاغذ a۴ پیپروان معمولاً برای چاپ سررسیدهای باکیفیت و همچنین کتابهایی که گران قیمت هستند استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به این موضوع اشاره کرد که کاغذ a۴ پیپروان به صورت کارتونی در هر کارتن ۵۰ بسته ۵۰۰ عددی در بازار به فروش می‌رسد. و همچنین وزن آن حدود ۸۰ گرم می باشد، و همانطور که در قسمت های قبلی هم به این موضوع اشاره کردیم فروش کاغذ a۴ در تهران توسط نمایندگی اصلی فروش و عرضه انواع برندهای کاغذ a۴ با بهترین قیمت به شما مشتریان ارائه می شود.
فروش کاغذ a4 پیپروان در تهران
فروش کاغذ a4 در تهران

فروش کاغذ A4 (آچار)

کاغذ a۴ ارزان، امروز با توجه به تحریم‌هایی که کشور ما با آن روبرو است، فروش کاغذ  با مشکلات زیادی مواجه شده است. و اگر شما برای خرید کاغذ a۴ به بازار مراجعه نمایید، مطمئناً قیمت های مختلفی را در فروشگاهها و چاپخانه های مختلف مشاهده می کنید. و کاغذ آچاره ارزان قیمت امروزه به سختی پیدا می شود، و بهترین راه برای خرید کاغذ a۴ ارزان قیمت این است که شما به نمایندگی اصلی فروش کاغذ a۴ در تهران مراجعه نمایید. کاغذ پشت چسب دار چراکه نمایندگی اصلی فروش و عرضه کاغذ a۴ مدل های مختلف کاغذ a4 که امروزه در کشور ما عرضه می‌شود. مانند کاغذ a۴ دبل آ ، کاغذ a۴ پیپروان، کاغذ a۴ کپی مکس، و کاغذ آچار گلد و همچنین کاغذ a۴ سل پرینت، که در قسمت های قبلی به صورت مفصل در مورد آنها صحبت کردیم. را به صورت مستقیم از تولید کننده های آن در کشورهایی مانند اندونزی تایلند و غیره خریداری کرده و با قیمت مصوب اتحادیه فروش کاغذ a۴ در تهران به مشتریان عرضه می کند.

قیمت کاغذ a4

قیمت کاغذ a۴ در چاپخانه تهران، با توجه به نوع و کیفیت کاغذ a۴ تنظیم می شود، و همچنین قیمت انواع مدلهای مختلف کاغذ a۴ توسط اتحادیه فروش کاغذ a۴ در تهران به نمایندگی های معتبر فروش کاغذ a۴ اعلام می شود.

که این نمایندگی ها موظف هستند طبق این قیمت مصوب، مدل‌های مختلف کاغذ a۴ را به مشتریان خود عرضه کنند.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع دقیق در مورد قیمت های برندهای مختلف کاغذ a۴ با همکاران ما در چاپخانه تهران تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید برای فروش کاغذ A5 هم نیز از همین صفحه اقدام کنید.

شماره تلفن هایی که درج شده در سایت چاپخانه تهران به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

ارسال رایگان کاغذ a4

ارسال رایگان کاغذ a۴، یکی از خدماتی است که توسط چاپخانه تهران به مشتریان ارائه می شود، شما می توانید با توجه به فرمی که ما در این صفحه قرار داده ایم کاغذ a4 مورد نظر خود را را سفارش دهید.

و آن را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید، فروش کاغذ a۴ در چاپخانه تهران در تمام ایام هفته و روزهای تعطیل به صورت آنلاین در وب سایت چاپخانه تهران انجام می شود.

ارسال رایگان فقط برای سفارشات بالای صد بسته و در داخل تهران میباشد و برای سفارشات پایین تر هزینه پیک بعهده خریدار میباشد

و همچنین شما میتوانید قبل از خرید کاغذ a۴ با همکاران ما در چاپخانه تهران تماس بگیرید، تا آنها با ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای سفارش فروش کاغذ a4 در تهران کافیست تا همین حالا تماس بگیرید.

111
رضایت از سفارش
87%
0
مشتری در استان تهران
رضایت از تحویل به موقع
91%

فروش کاغذ A4 با انواع کیفیت ها و با بهترین قیمت توسط مجموعه تهران پرینت عرضه می شود

امروزه تنوع ها و برند های زیادی در تولید کاغذ A4 فعالیت دارند که هرکدام کیفیت های متفاوتی نیز دارند به همین خاطر مجموعه ما برند هایی با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه را به مصرف کنندگان محترم عرضه می کند

متاسفانه امروزه با توجه به اینکه نسخه تقلبی کاغذ های مارک دار در بازار فراوان شده است لذا باید حتما هنگام خرید از جای معتبر خرید کنید به این منظور می توانید با خیال راحت کاغذ AA خود را با بهترین کیفیت و قیمت از مجموعه ما دریافت کنید

امروزه کاغذ های A4 با برند های مختلفی در بازار وجود دارند اما لازم است هنگام خرید حتما با این برند ها آشنا باشید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید

بهترین کیفیت ها را در کاغذ A4 مخصوص برند های دبل آ (DOUBLE A) و پیپروان (PAPER ONE) می باشد که هر دو به صورت فابریک وارد ایران می شوند این برند ها علاوه بر اینکه از کیفیت های بالا برخوردار هستند قیمت بالاتری نیز دارند

توجه داشته باشید که حتما از مکان های معتبر نسبت به خرید کاغذ های پیپروان و دبل آ اقدام کنید زیرا نسخه های تقلبی که داخل کشور بسته بندی می شوند بسیار زیاد شده است که فهمیدن تفاوت ها با نسخه اصلی بدون اینکه کارشناسی شوند ممکن نیست پس حتما در خرید خود دقت کنید

برند های بعدی که داخل کشور وارد می شوند می توان به های برایت، لیزر پیپر، بست و … اشاره کرد که وارد ایران می شوند

اما در برند های داخلی که به خاطر قیمت مناسب تر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند می تواند به برند های کپی مکس و سل پرینت و … اشاره کرد

کاغذ A4 کپی مکس

توجه داشته باشید که برند های داخلی فقط در ایران بسته بندی می شوند اما کاغذ های داخل آن از خارج از ایران تهیه می شوند اما قیمت بسیار مناسب تری دارند و حتی کیفیت خوبی نیز دارند

معمولا کاغذ A4 سل پرینت بدلیل کیفیت مناسب خود نیاز اکثر مصرف کنندگان را برآورده می کند

قیمت کاغذ A4

امروزه قیمت کاغذ های A4 بدلیل تغییرات قیمت ارز با نوسان های روزانه و حتی ساعتی مواجه شده است به همین خاطر باید هنگام خرید از قیمت های دقیق با خبر شوید

اما قیمت روز کاغذ های A4 در مجموعه ما داخل سایت به صورت روزانه به روز می شوند و شما می توانید از قیمت برند های مختلف کاغذ A4 مطلع شوید

به طور کلی رند های داخلی مانند کپی مکس و سل پرینت قیمت پایین تری نسبت به برند های خارجی دارند
اما برند های خارجی علاوه بر اینکه زمنیه کمتری دارند قیمت بالاتری نیز دارند به همین خاطر برند های داخلی در بین مصرف کنندگان بیشتر مورد استفاده قرا می گیرند
شما می توانید برای اطلاع از قیمت های دقیق انواع کاغذ A4 . A3 . A5 به سایت ما مراجعه کرده و علاوه بر آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت های دقیق تر مشاوره رایگان دریافت کنید