چاپ سالنامه 1403 | چاپ سررسید 1403 | چاپ سررسید اختصاصی

خرید سررسید و سالنامه 1403 از مجموعه چاپ تهران

برای ثبت سفارش میتوانید کد سالنامه مورد نظر را داخل تلگرام و یا واتساپ برای ما ارسال کنید تا سفارش شما ثبت شود

حداقل تعداد برای چاپ سالنامه 100 عدد میباشد

سالنامه 1403 دوروزه فنری سلفونی

دو روزه – دو روز در یک صفحه

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 چرم وزیری

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 وزیری سلفونی 

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 وزیری سلفونی جمعه جدا

روزانه جمعه جدا

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 اروپایی ترمو

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 اروپایی چرم لیزری

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 اروپایی ترمو

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 اروپایی ترمو

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 وزیری ترمو

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 وزیری ترمو

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 اروپایی ترمو رنگی

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف 

سالنامه 1403 اروپایی ترمو

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 وزیری ترمو

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 وزیری پلاک دار

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

سالنامه 1403 وزیری چرم پلاک دار

یکروزه – پنجشنبه و جمعه با هم

در طرح و رنگ های مختلف

تقویم رومیزی 1403 پایه بلند
سایز پایه 23*16
در سه رنگ پایه بنفش،فیروزه ای و زرشکی
حداقل سفارش صد عدد
هزینه چاپ روی پایه جداگانه محاسبه میشود

خرید سررسید 1403

برای خرید سررسید 1403 هرچه زودتر سفارش خود را ثبت کنیدمی توانید سریعتر سررسید خود را برای سال جدید تحویل بگیرید و بهتر است که خرید سررسید را به ماه های آخر سال موکول نکنید زیرا شرکت هایی که تیراژ سفارش آن ها بالاست معمولاً چندین ماه قبل از سال جدید سفارش خرید سررسید را ثبت می کنند و  شرکت های چاپ سررسید طبق نوبت آن ها را تولید می کنند و هرچه دیرتر سفارش دهید امکان اینکه دیرتر تحویل بگیرید بیشتر است. پس اگر قصد خرید سررسید ارزان و باکیفیت را دارید تیم تهران چاپ به عنوان مرکز تخصصی چاپ سررسید در تهران می تواند در کوتاهترین زمان سفارش شما را فوری تحویل دهد.

خرید سررسید ۱۴۰۰

چاپ سررسید 1403

تهران چاپ به عنوان مرکز تخصصی چاپ سررسید در تهران به منظور افزایش رضایت و همچنین افزایش بازدهی تبلیغات شما اقدام به چاپ سررسید اختصاصی و منحصر به فرد در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف کرده است و شما میتوانید طرح مورد نظر سررسید تبلیغاتی خود را ارسال کنید تا ما چاپ سررسید مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت انجام دهیم. شما با چاپ سررسید اختصاصی تبلیغات تجارت خود را با چاپ سررسید ارزان رونق میبخشید.

چاپ سررسید اختصاصی با جلد سخت در بین شرکت ها طرفدار بیشتری دارد و شما میتوانید با طراحی اختصاصی جلد سررسید خود و به این نکته دقت داشته باشید که چاپ سررسید با جلد چرمی و نرم زیبایی بیشتری دارد و مورد پسند بیشتر افراد است.

معمولا شرکت های بزرگ و تولیدی هرسال اقدام به دو مدل چاپ سررسید میکنند یکی سررسید عمومی که تعداد بالا چاپ می شود و دیگری سررسید اختصاصی است که با طراحی خاص و منحصر به فرد برای مشتریان خاص اختصاص میدهند.

چاپ سررسید 1400

چاپ سالنامه 1403

هر سال با شروع سال جدید می‌توان با هدیه یک سالنامه و یا سررسید عزیزانمان را خوشحال کنیم. تهران چاپ به عنوان مرکز تخصصی چاپ سررسید در تهران با طراحی اختصاصی و منحصر به فرد سالنامه اختصاصی و انواع سالنامه تبلیغاتی توانسته حس رضایت را در میان مشتریان خود ایجاد کند.

تیم تهران پرینت بهترین سررسید و سالنامه را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد اگر شما نیز اهل خاطره‌نویسی هستید می‌توانید از سالنامه اختصاصی تهران چاپ در رنگ بندی ها و طرح های مختلف استفاده کنید.

در سررسیدهای روزشمار تمام روزهای هفته در یک صفحه و به صورت جدا جدا قرار دارند و برای روزهای پنج شنبه و جمعه یک صفحه اختصاصی در نظر گرفته شده است. تعداد صفحات این تقویم در حدود 320 صفحه می باشد و چون در این تقویم تمام روزهای هفته به جز پنج شنبه و جمعه در یک صفحه قرار دارند در استفاده کاغذ صرفه جویی می شود و به همین دلیل چاپ سررسید روزشمار ارزان تر است و بیشتر مورد توجه قرار دارد. پس اگر شما قصد چاپ سررسید در تهران را دارید و قیمت آن برای شما مهم است چاپ سررسید روزشمار تهران چاپ را به شما پیشنهاد میکنیم.

چاپ سالنامه 1400

خرید سالنامه 1403

با انتخاب تهران چاپ می توانید چاپ سررسید  1401 و همچنین انواع سالنامه تبلیغاتی را به صورت تکی و یا عمده سفارش دهید تا با کمترین هزینه صاحب سالنامه اختصاصی در رنگ بندی منحصر بفرد خودتان باشید. شما می توانید با خرید سالنامه و سفارش اینترنتی، تقویم سالنامه ای متناسب با سلیقه خودتان را سفارش دهید.

قیمت سالنامه 1403

قیمت سالنامه 1403 به معیارهای مختلفی بستگی دارد و ما تلاش کرده‌ایم که قیمت انواع سالنامه و چاپ سررسید در تهران را در جدولی برای شما ارائه دهیم تا به راحتی بتوانید قیمت و کیفیت چاپ سررسید در تهران تهران چاپ را با سایر تولید کنندگان سالنامه و تقویم مقایسه کنید و با اطمینان خاطر تهران چاپ را برای چاپ سالنامه تبلیغاتی انتخاب کنید. تیم فروش سالنامه تهران چاپ برای شما درصد تخفیفی را برای چاپ سررسید در نظر گرفته که در صورتی که به تعداد بالا تقویم سالنامه سفارش دهید می‌توانید از تخفیف بیشتر بهره مند شوید.

قیمت سالنامه 1400

فروش سالنامه

تهران چاپ با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش سالنامه توانسته بهترین رتبه را در زمینه کیفیت چاپ سررسید اختصاصی داشته باشد و سال هاست که مشتریان خود را از خرید و چاپ سالنامه اختصاصی و تقویم سالنامه راضی نگه داشته است. سالنامه های لوکس و جذاب با قیمت ارزان این تیم حرفه ای می‌تواند به عنوان یک هدیه ارزشمند محسوب شود. شما می توانید نمونه های سالنامه اختصاصی و تقویم سالنامه تهران چاپ را در این صفحه مشاهده نمایید و سفارش دهید.

سررسید ارزان 1403

اگر شما قصد خرید سررسید در تیراژ بالا را دارید قطعاً قیمت پایین‌تر می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود و در تعداد بالا قیمت سررسید ارزان در قیمت نهایی بیشتر به چشم می آید. در تعیین قیمت چاپ سررسید عوامل مختلفی مانند کیفیت ، طراحی و تیراژ در تعیین قیمت تاثیرگذارند. در چاپ سررسید اختصاصی معمولاً کیفیت حرف اول را می‌زند و اگر شما قصد خرید سررسید ارزان را دارید بهتر است به کیفیت آن بسیار دقت کنید تا پول شما هدر نرفته باشد. تیم تهران چاپ تلاش میکند تا با حداقل سود سررسید ارزان 1402 را با کیفیتی بالا و متریال عالی تولید کند و برند خود را اعتبار ببخشد.

سررسید ارزان ۱۴۰۰

چاپ سررسید ارزان

چاپ سررسید ارزان تبلیغاتی از هدف های مهم ما در سال 1403 می باشد که قصد داریم با چاپ سررسید اختصاصی هر شرکت با قیمتی ارزان به کار تبلیغاتی آن رونق ببخشیم.در چاپ سررسید ارزان از مواد بی کیفیت استفاده نمی شود بلکه ما در این راستا سعی کرده ایم برای جلب رضایت مشتری و حفظ مشتریان قبلی خود سود فروش سررسید را کمتر از سایر شرکت های چاپ دریافت کنیم.

قیمت چاپ سررسید 1403

مهمترین نکته در سفارش سررسید اطلاع از قیمت چاپ سررسید می باشد. سالنامه ها و سررسیدها هر سال تغییرات زیادی در چاپ و طراحی دارند و هر سال به دلیل افزایش قیمت ها معمولاً تولیدکنندگان کمتر به سمت چاپ سررسید های لوکس می روند و همه تلاش می‌کنند که سررسید ارزان را سفارش دهند اما تیم تهران چاپ تلاش می‌کند که با توجه به افزایش قیمت متریال در عین حال که از متریال با کیفیت استفاده می کند آن را با قیمتی مناسب و ارزان در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما می توانید لیست قیمت چاپ سررسید و تقویم سالنامه را در قسمت لیست قیمت مشاهده نمایید.

قیمت چاپ سررسید 1400

قیمت سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید اختصاصی موثرترین عامل در معرفی برند به مشتریان و مخاطبین شما می باشد. کیفیت چاپ سررسید تبلیغاتی می تواند بر روی نظر مشتریانتان از برند شما تاثیر گذار باشد و طراحی به کار رفته در چاپ سررسید اختصاصی می تواند باعث جلب نظر مشتریان شود مثلا اگر شما در طراحی سررسید اختصاصی تجارت خود ایده منحصر به فردی دارید میتوانید با چاپ آن ایده نظر افراد را به تجارت خود جلب کنید و مشتریان خود را افزایش دهید. قیمت سررسید تبلیغاتی تهران چاپ را میتوانید در لیست قیمت مشاهده نمایید.

 چاپ سررسید اختصاصی

شما برای چاپ سررسید اختصاصی با داشتن عکس و لوگو باید حداقل ۳ ماه قبل از شروع سال جدید اقدام به سفارش آن نمایید. قیمت سررسید معمولاً به نوع چاپ آن و متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد تعیین می‌شود و اگر چاپ سررسید اختصاصی مورد نظر شما باشد باید قیمت بالاتری نسبت به چاپ معمولی تقویم سررسید پرداخت کنید مثلاً سررسید اختصاصی که در آن چاپ طلاکوب استفاده شده نسبت به نمونه چاپ معمولی آن قیمت بالاتری دارد. از چاپ طلاکوب برای چاپ سررسید اختصاصی یا سررسید تبلیغاتی در تعداد محدود استفاده می‌شود که این چاپ طلاکوب باعث می‌شود که سررسید شما برای مشتریانتان خاص و منحصر به فرد جلوه کند.

چاپ سررسید اختصاصی

چاپ سررسید اختصاصی شامل مواردی است که چاپ سررسید معمولی فاقد آن موارد است. در قسمت زیر به تعدادی از این موارد میپردازیم:

ابعاد اختصاصی و مخصوص سررسید که در صورتی که قصد دارید چاپ سررسید شما در ابعاد معمولی نباشد و بیشتر جلوه کند میتوانید از این گزینه بهره ببرید.

جلد منحصر به فرد و اختصاصی که معمولا برای جذاب شدن از متریال خاص و ویژه در جلد سررسید اخصاصی استفاده میشود.

رنگ چاپ منحصر به فرد و اختصاصی که میتوانید رنگ هر بخش از سالنامه تقویم خود را به سلیقه خود تغییر دهید.

کاغذ خاص چاپ سررسید که اگر تمایل داشته باشید میتوانید از از جنس های خاص برای کاغذ سررسید استفاده کنید.

سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی سررسیدی است که متناسب با ویژگی ها و مشخصات مورد نظر شما چاپ می‌شود به همین دلیل اگر ایده خاصی برای طراحی سررسید اختصاصی خود در ذهن دارید بهتر است که این ایده را به یک تیم حرفه‌ای مانند تهران چاپ ارائه دهید تا با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ایده شما را در سررسید اختصاصی پیاده سازی کند.

سررسید اختصاصی

چاپ سررسید اختصاصی در تیم تهران چاپ با متریال عالی و با کیفیت انجام می شود. و شما می توانید چاپ طلاکوب و داغکوب را بر روی سررسید اختصاصی خود سفارش دهید.

برای خرید سررسید 1403 و یا سالنامه 1403 می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه دوران کرونایی بهره مند.

چاپ تقویم
111

مدت زمان تحویل سررسید متناسب با تعداد سفارش و نوع سفارش کاملا متغیر است و نمی توان زمان دقیقی را بیان کرد ، به صورت خلاصه هرچقدر که حجم سفارش بیشتر باشد به همان میزان مدت زمان چاپ آن بیشتر می شود

تخفیف چاپ سررسید و سالنامه با توجه به میزان سفارش شما محاسبه می شود ،اگر سفارش شما از حد معمول بیشتر باشد  ، متناسب با آن از تخفیف بیشتری برخوردار می شوید

اگر شما قبل از شروع فرآیند چاپ سررسید و سالنامه با ما تماس بگیرید می توانید نوع سفارش خود را تغییر دهید در غیر این صورت امکان پذیر نیست

اگر شما سررسید خود را تحویل گرفتید ،و چنانچه مشکلی را مشاهده کردید می توانید در همان لحظه مشکل خود را بیان کنید و درصورت تایید صحت حرف شما ، سفارش چاپ شما بدون هیچ هزینه اضافی برای شما دوباره انجام می گیرد

23984
رضایت از سفارش
87%
مشتری در استان تهران
0
رضایت از تحویل به موقع
91%